کد خبر: ۸۲۰۲۲
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۳/۱۵

فرمان رهبری به سازمان انرژی هسته ای

فرمان رهبری به سازمان انرژی هسته ای

رهبر معظم انقلاب مسئولان سازمان انرژی هسته‌ای را موظف کرد به سرعت آمادگی‌های لازم برای رسیدن به ۱۹۰ هزار سو را فراهم و مقدمات اجرای مسائلی که رئیس جمهور دستور داده را آغاز کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌اله خامنه‌ای در مراسم ارتحال امام خمینی با اشاره به عملیات روانی دشمن گفت: بیگانگان و عده‌ای در داخل در تبلیغات این‌گونه وانمود می‌کنند که اگر ایران شکل معیوبی از برجام را که در صدد تحمیل آن هستند نپذیرد، جنگ خواهد شد، خیر این حرف دروغ است.

وی با اشاره به برخی حرف‌های بعضی مسئولان اروپایی افزود: به نظر می‌آید این دولت‌ها توقع دارند ملت ایران هم تحریم‌ها را تحمل کند، هم از فعالیت‌های هسته‌ای که نیاز قطعی آینده ایران است دست بردارد و هم محدودیت‌های تحمیل‌شده بر ایران را ادامه دهد اما آن‌ها بدانند که این خواب آشفته تعبیر نخواهد شد.ملت و دولت ایران این را تحمل نخواهد کرد که هم تحریم باشد هم در محدودیت و حبس هسته‌ای.

رهبر انقلاب مسئولان سازمان انرژی هسته‌ای را موظف کرد به سرعت آمادگی‌های لازم را برای رسیدن به ۱۹۰ هزار سو (البته فعلاً در چارچوب برجام) فراهم آورند و مقدمات اجرای مسائلی را که رئیس جمهور دستور دادند از همین فردا آغاز کنند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ