کد خبر: ۸۳۲۲۹
۱۰:۸ - ۱۳۹۷/۳/۲۳

موضع اتحادیه اروپا درباره برجام و طرح تمدید مهلت وام به ایران
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خبر داد:

موضع اتحادیه اروپا درباره برجام و طرح تمدید مهلت وام به ایران

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن اعلام موضع اتحادیه اروپا درباره برجام،از اعضای پارلمان اروپا درخواست کرد از طرح تمدید مهلت وام دهی بانک سرمایه گذاری اروپا به ایران حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایرنا،فدریکا موگرینی در آغاز نشست پارلمان اروپا از اعضا درخواست کرد از طرح تمدید مهلت وام دهی بانک سرمایه گذاری اروپا به ایران به منظور حمایت از سرمایه گذاری های شرکت های اروپایی در این کشور حمایت کنند.

وی افزود: هدف توافق هسته ای هیچگاه حل همه مسائل نبوده اما با پایبندی به آن، دیگر مسائل را بهتر می توان حل و فصل کرد.دیپلماسی و گفت وگو تنها راه پیشرفت است همان مسیری که این نهاد از سال ها پیش در باره ایران پیموده است.موضع اتحادیه اروپا درباره توافق هسته ای به رغم تصمیم امریکا برای خروج از آن، تغییری نکرده و این بلوک هنوز به اجرای کامل این توافق متعهد باقی مانده است.

موگرینی با اشاره به اجلاس روز گذشته سران کره شمالی و ایالات متحده در سنگاپور برای حل بحران شبه جزیره کره گفت: مسیر دیپلماسی اغلب چالش برانگیز و دشوارترین راه است اما همیشه نتیجه بخش بوده و باید به آن پایبند بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ