کد خبر: ۸۴۵۸۱
۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۴/۳

رویداد مثبت و منفی دو شرکت بورسی منجر به توقف موقت نماد شد

رویداد مثبت و منفی دو شرکت بورسی منجر به توقف موقت نماد شد

دو شرکت بورسی ذغالسنگ نگین طبس و کارتن ایران از افزایش قیمت محصول و عدم فروش دارایی خبر دادند با توقف یک ساعته نماد روبرو شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قبل از شروع معاملات امروز بورس ، نماد دو شرکت ذغالسنگ نگین طبس و کارتن ایران به دلیل اعلام رویدادی با اهمیت، برای یک ساعت بسته و آماده بازگشت با محدودیت دامنه نوسان قیمت شد.

علت توقف "کطبس" 15 میلیارد تومانی ، اعلام افزایش قیمت 20 و 21 درصدی کنستانتره ذغالسنگ و ذغالسنگ خام بوده و در این رابطه حجت اله دربانی توضیح داد: پیرو جلسه 29 خرداد 97 7 که در وزارت صنعت با حضور اعضای هیات مدیره انجمن ذغالسنگ ایران، مدیران ارشد ذوب آهن و نمایندگان وزارت صمت برگزار شد، اعمال افزایش قیمت 20 درصد کنستانتره ذغالسنگ و 21 درصدی ذغالسنگ خام از اول تیر 97 مورد توافق طرفین قرارگرفت و تاکنون صورت جلسه توافق و قرارداد با طرفین معامله منعقد نشده و عملیاتی شدن موضوع منوط به طرح موضوع در هیات مدیره ذوب آهن و متعاقب آن در شرکت های طرف تجاری است.

"چکارن" نیز از عدم فروش زمین مشاعی با شرکت سدید خبر داد که مزایده آن 12 خرداد برگزار شده و قرار بود قدر السهم این شرکت از زمین مشاع ( 4 سهم از 8 سهم به مساحت 165 3 متر مربع پس از اصلاحی 852 2 ) واقع در تهران یافت آباد به فروش برسد.

مساحت کل زمین 6 هزار و 330 مترمربع و برآورد کارشناس رسمی دادگستری در 30 اردیبشهت سال جاری هم بالغ بر 7.5 میلیارد تومان اعلام شده و مقرر است  در صورت لزوم مجددا آگهی شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ