کد خبر: ۸۷۶۰۸
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۵/۱

رفع فیلتر تلگرام مشروط می شود/توضیح درباره اینستاگرام و توئیتر
دبیر شورای عالی فضای مجازی:

رفع فیلتر تلگرام مشروط می شود/توضیح درباره اینستاگرام و توئیتر

دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه درباره بازشدن توییتر یا فیلتر شدن اینستاگرام فعلا هیچ بحث خاصی نشده،از رفع فیلتر مشروط تلگرام با تایید قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایبِنا، ابوالحسن فیروزآبادی با اشاره به اقدامات شورای عالی فضای مجازی درخصوص پیام رسان‌ها گفت: در این شورا برای پیام رسان‌ها مصوبه تصویب شده و وجود دارد و در حال حاضر این مصوبه در حال اجرا است.

وی ادامه داد: درخصوص اینستاگرام هم فعلا هیچ بحث خاصی نشده البته در سال‌های اخیر مردم و نخبگان درباره باز یا بسته شدن برخی از پیام رسان‌ها صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که در این خصوص شورای عالی فضای مجازی درباره بازشدن توییتر یا فیلتر شدن اینستاگرام هیچ بحث و بررسی تا به امروز نداشته است.

فیروزآبادی با اشاره به تصمیمات در نظر گرفته شده برای پیام رسان تلگرام گفت: تصمیم درباره فیلترینگ تلگرام قضایی است و رویکرد شورای عالی فضای مجازی خروح از انحصار تلگرام بوده که با فیلترینگ بخشی از آن محقق شده است.در صورتی که خدمات پایدار داخلی در حوزه پیام رسان‌ها ایجاد شود، این احتمال وجود دارد تلگرام رفع فیلتر شود، البته این تصمیم به عهده قوه قضاییه است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ