کد خبر: ۸۹۸۵۱
۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۵/۸

گلایه سهامدار حقیقی از کارگزار مشهوری که موجب ایجاد شوک شد
به بورس پرس اعلام شد:

گلایه سهامدار حقیقی از کارگزار مشهوری که موجب ایجاد شوک شد

یک سهامدار حقیقی از کارگزار مشهوری که با عدم لحاظ کردن قدرت خرید موجب ایجاد شوک شده، گلایه کرد و از کانون کارگزاران و سازمان بورس خواست نسبت به این گونه مسائل حساس باشند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، یک سهامدارحقیقی و فعال بازار سرمایه با اعلام گلایه از رویه ناصواب کارگزاری مشهور به بورس پرس اعلام کرد: متاسفانه با وجود اسم و رسم و معروفیت کارگزاری x ، شاهد آن بودم که بخش عظیمی از قدرت خریدم در حساب کاربری ام لحاظ نشده که به دلیل هیچ گونه اطلاع قبلی منجر به ایجاد شوک شد.

چندین بار صفحه را بارگزاری مجدد کردم اما خبری نبود که نبود. با کارگزارم تماس گرفتم و پس از ١٥ دقیقه معطلی پشت خط، با بررسی های انجام شده اشتباه به وجود آمده را تایید و قول دادند ١٠ دقیقه بعد اشتباهات برطرف شود اما ٤٠ دقیقه گذشت و خبری نشد که نشد. همچنان ساعت بازار هم در حال اتمام بود و قدرت خرید نداشتم.

مجدد تماس گرفتم و بعد از کُلّی پشت خط ماندن به کارشناس مربوطه وصل کردند. در ابتدا منکر آن شدند که اصلاً مشکلی وجود ندارد. مجدد به یک همکار دیگر وصل کردند که اعلام شد برای شما ٢ بار درخواست پرداخت وجه اعمال شده است. درحالی که چهارشنبه گذشته یک درخواست ثبت کردم اما متاسفانه دو درخواست برایم زدند.

از آنها علت را جویا شدم.، گفتند متاسفانه اشتباه شده و پوزش می خواهیم. این کار را دستی انجام می دهیم و گاهاً شاید خطای انسانی پیش بیاید.

در پاسخ گفتم این موضع را حتماً با رسانه ها در میان خواهم گذاشت. قطع کردم. 10 دقیقه بعد تماس گرفتند و گفتند پول به قدرت خرید شما اضافه شده و لطفاً آن را در رسانه ها بازتاب ندهید. گفتم در طول بازار نتوانستم خرید کنم به خاطر این اشتباه شما. متاسفانه به جای عذر خواهی مجدد و اطمینان بخشی به عدم ارتکاب خطا، گفتند باید زودتر خبر می دادید.

باعث تاسف و شرمساری است که کارگزاری ای با این اسم و رسم چنین پاسخی بدهد. این برای بار چندم است که نظیر چنین اشتباهاتی رخ می دهد مانند اتفاقی که دو هفته قبل بر سر عرضه اولیه "پارس" رخ داد، پول را دریافت کردند و سهم را چند روز بعد هنگام انبوه اعتراضات اختصاص دادند.

با وجود این مسائل ، کارگزاری مشهور برای بقای خود باید تغییر رویه جدی را اعمال کند تا رضایت حداقلی مشتریان را جلب کند. از کانون کارگزاران و سازمان بورس هم درخواست می کنم نسبت به این گونه مسائل که موجب کاهش اعتماد می شود، حساس باشند و مانع از تکرار شوند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» مرتضی | ساعت ۹:۹ - ۱۳۹۷/۵/۸
1
0
پاسخ
با سلام
من هم با کارگزاری خودم از این جور مشکلات دارم و به این نتیجه رسیده ام که کار خرید و فروش آنلاین در ایران اشتباه محض است.گیر کرده ام و منتظر فرصتی که کلن بیام بیرون.
» آرش | ساعت ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۵/۹
0
0
پاسخ
در یک مورد برای بنده هم پیش آمده این موضوع البته با کارگزاری ...
واقعا هیچ نظارتی بر این کارگزاری ها نمیشود و راحت میتوانند از پول ملت سو استفاده کنند.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ