کد خبر: ۸۹۸۹۵
۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۵/۹

رنو بر سرعهد مانده و سایپا همکاری نمی کند/ پیگیری اخبار کذب
نماینده مجلس:

رنو بر سرعهد مانده و سایپا همکاری نمی کند/ پیگیری اخبار کذب

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام پیگیری اخبار منتشر شده توسط مافیای خودرو درباره عدم همکاری رنو با ایران گفت: رنو بر سر عهد مانده و سایپا با عدم همکاری کارخانه را تحویل نمی‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا منصوری در خصوص تعیین تکلیف حضور شرکت رنو در ایران به برنا گفت: طی 2 سال گذشته از هیچ تلاشی برای ورود سرمایه‌گذار خارجی دریغ نکردیم و امید می رود در فرصت باقی مانده تا شروع تحریم ها، قرارداد رنو که پیش قراردادهای آن امضا شده به نتیجه برسد تا با این اتفاق، شاهد تحول در صنعت خودرو و خودروسازی باشیم.

وی در پاسخ به اخبار منتشر شده حول محور اینکه شرکت رنو قصد همکاری با ایران را ندارد، گفت: حدود 2 هفته پیش مدیرعامل رنو اعلام کرد همچنان بر سر عهد و قرار هستیم و این سایپا است که قصد همکاری در این زمینه را ندارد و کارخانه را تحویل نمی‌دهد.

منصوری با تاکید بر اینکه تعلل در آمدن رنو به ایران از سوی خودروسازی داخلی و سنگ‌اندازی‌ آنهاست، تصریح کرد: این تاخیر ربطی به تحریم‌ها ندارد.قدرت مافیای خودرو به قدری زیاد است که سایت‌های خارجی را هم خریده و خبرهای کذب منتشر می‌کنند.شرکت رنو همیشه از انتشار اخبار کذب شاکی است،اخبار منتشر شده پیگیری و به زودی نتایج آن اعلام می‌شود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ