کد خبر: ۸۹۹۲۵
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۵/۹

علم الهدی: هیچ فسادی در روحانیت نیست/ آقازاده ها مسئول اند

علم الهدی: هیچ فسادی در روحانیت نیست/ آقازاده ها مسئول اند

امام‌جمعه مشهد گفت: در جامعه روحانیت هیچ فسادی وجود ندارد اما اگر آقازاده‌ای سراغ دارید که فرزند یک روحانی بوده و فساد نیز کرده، آن آقازاده خود مسئول است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا،احمد علم‌الهدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جامعه روحانیت هیچ فسادی وجود ندارد و پاک‌ترین جوامع بوده‌اند، اما اگر آقازاده‌ای سراغ دارید که فرزند یک روحانی بوده و فساد نیز کرده، آن آقازاده خود مسئول است، مگر اینکه سنش وی نابالغ بوده باشد. البته در صورتی این حرف درست است که این آقازاده از رانت پسربودن استفاده و فساد کرده باشد که در این صورت باید با پدر برخورد کرد.

وی تصریح کرد: مرحوم تهرانی بزرگ‌ترین روحانی نجف و مردی بود که اولویت‌های زندگی‌ وی لنگ بود و چیزی در زندگی نداشت و درعین‌حال هم بزرگ‌ترین کتاب شیعه را نوشته اما پسر وی کمونیست و توده‌ای بود بر همین اساس، این دلیلی بر فساد روحانیت نمی‌شود.

علم‌الهدی در پاسخ به سؤال آیا ممانعت شما در برگزاری کنسرت در مشهد باعث نشده این برنامه به شکل بدتری در شهرهای اطراف نظیر قوچان برگزار شود،گفت: اگر این گفته شما درست باشد، گناه همه شراب‌خوران دنیا به عهده خدا است چون در قرآن گفته شده شراب حرام است.شورای فرهنگ عمومی در هر شهر مسئول جریان فرهنگی در آن شهر است و اگر مشکلاتی بوده که از عهده آن شورا برنیامده، می‌تواند در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مطرح شود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ