کد خبر: ۹۰۰۷۳
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۵/۱۳

دستور کار اسکانیا برای مقابله با تحریم آمریکا علیه ایران

دستور کار اسکانیا برای مقابله با تحریم آمریکا علیه ایران

مدیرعامل اسکانیا نسبت به تاثیر منفی تحریم های آمریکا بر فروش محصولات در ایران هشدار داد و گفت: روی طرح ادامه فروش قطعات یدکی در ایران کار می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز،هنریک هنریکسون نسبت تاثیر منفی تحریم های آمریکا بر فروش محصولات شرکت اسکانیا هشدار داد و گفت: با توجه به اطلاعاتی که در دست داریم، اگر اوضاع بهتر نشود تمام حجم فروش به مخاطره خواهد افتاد.با توجه به اینکه سالانه 5 تا 6 هزار کامیون و اتوبوس در ایران به فروش می رسانیم،روی طرحی کار می کنیم تا بتوانیم قطعات یدکی کامیون و اتوبوس را به ایران منتقل کنیم.

اسکانیا سال گذشته 109 هزار و 415 خودرو در دنیا فروخته که 5 درصد از فروش های آن در ایران بوده است.محصولاتی که اسکانیا به ایران صادر می کند در کارخانه های این شرکت در آمریکایی لاتین و اروپا تولید می شوند. این محصولات از طریق شرکای محلی اسکانیا در ایران توزیع می شود.

بنابراین گزارش،بعد از امضای برجام و رفع تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران، اسکانیا جزو اولین شرکت های خودروسازی بود که به ایران بازگشت.اسکانیا تحت مالکیت فولکس واگن است و حضور گسترده ای در ایران دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ