کد خبر: ۹۱۱۸۲
۱۰:۴ - ۱۳۹۷/۵/۱۶

مشکلات اقتصادی ریشه داخلی دارد/بی فایده بودن مذاکره با آمریکا
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

مشکلات اقتصادی ریشه داخلی دارد/بی فایده بودن مذاکره با آمریکا

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مشکلات اقتصادی ریشه داخلی دارد گفت: مذاکره با آمریکا دردی از مشکلات را درمان نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حسن حسینی‌شاهرودی با اشاره به برنامه‌های دولت برای ساماندهی وضعیت اقتصادی و معیشتی به تسنیم گفت: تصمیمات مهمی در جلسات سران قوا برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی اتخاذ شده که می‌تواند در آرامش‌بخشی به بازار مؤثر باشد.

وی با اشاره به برنامه‌ها و تصمیمات نشست‌های سران قوا برای بهبود وضعیت اقتصادی افزود: مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس به طور جدی پیگیر حل مشکلات اقتصادی هستند. به هر حال عده‌ای سودجو از نابسامانی‌ها و سوء‌مدیریت‌های بازار ارز سوء‌استفاده کردند که منجر به افزایش بی‌رویه قیمت‌ها شد اما در نهایت با همدلی همه مسئولان در قوای سه‌‌گانه این مشکلات رفع خواهد شد.

این نماینده مجلس در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر اینکه حل مشکلات اقتصادی در گروی مذاکره با آمریکا است، ادامه داد: یک بار تجربه جدی مذاکره با آمریکایی‌ها در موضوع برجام را داریم و امروز نتیجه آن را دیدیم. تضمینی وجود ندارد که این دولت در مذاکره خُلف وعده نکند.

حسینی‌ شاهرودی با بیان اینکه باید برای حل مشکلات اقتصادی از ظرفیت‌‌های داخلی و نیروی کار جوان برای شکوفایی اقتصاد بهره ببریم، گفت: امروز از نیروی جوان و ظرفیت‌های بالقوه‌ای برخورداریم که باید این ظرفیت‌ها با تدابیر مسئولان، بالفعل شود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه مذاکره با آمریکا دردی از مشکلات درمان نمی‌کند، افزود: بخش اعظم مشکلات اقتصادی ریشه داخلی دارد که با مدیریت و تدبیر صحیح، ساماندهی خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ