کد خبر: ۹۲۵۲۱
۰:۰ - ۱۳۹۷/۵/۲۷

قرارداد جدید شرکت بورسی دارای صف خرید با شرکت آلمانی

قرارداد جدید شرکت بورسی دارای صف خرید با شرکت آلمانی

یک شرکت دارای صف خرید حاضر در بورس و شرکت ای دی ال آلمان قرارداد مهندسی و انتقال دانش فنی به منظور افزایش تولید و بهبود کیفیت محصولات تولیدی امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مدیران شرکت نفت سپاهان و شرکت ای دی ال آلمان قرارداد مهندسی و انتقال دانش فنی به منظور افزایش تولید و بهبود کیفیت محصولات تولیدی در بزرگترین پالایشگاه تولید مواد اولیه روغن های موتوری و صنعتی را امضا کردند.

محمد ابراهیمی مدیرعامل "شسپا" با اشاره به اهمیت تولیدات پالایشگاه های تولید روغن گفت: در این واحدهای پالایشگاهی علاوه بر تولید مواد اولیه روغن موتور، مواد اولیه صنایع لاستیک سازی، نساجی ، مصالح ساختمانی و... نیز تولید می‌شود .

وی ضمن برشمردن مزایای این قرارداد گفت: شرکت نفت سپاهان بزرگترین تولیدکننده روغن پایه در خاورمیانه است و با تولید سالانه 700 هزار تن روغن پایه و فروش حدود دو هزار میلیاردی جایگاه مناسبی در صنعت دارد.اسلاک وکس و پارافین از دیگر تولیدات پالایشگاه نفت سپاهان است که بخش عمده آن به کشورهای مختلف دنیا صادر می‌شود .

ابراهیمی درخصوص اهمیت قرارداد هم توضیح داد: اسلک وکس ماده اولیه تولید پارافین است که متاسفانه اغلب به صورت خام از ایران صادر می شود که با اجرایی شدن این پروژه تولیدات به سمت صادرات کالاهایی با ارزش افزوده بالاتر سوق پیدا می کند.هم اکنون قیمت اسلک وکس بین 550 تا  600 دلار است و کل صادرات فرآورده های پارافینی ایران در سال 96 ، بالغ بر 280 هزار تن به ارزش 212 میلیون دلار بود.با اجرای این پروژه برای اولین بار در ایران پارافین با درجه خلوص 99.5 درصد تولید خواهد شد .

بنابراین گزارش،شرکت نفت سپاهان با سرمایه 105 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد و با قیمت 22527 ریالی هر سهم با صف خرید روبرو است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ