کد خبر: ۹۴۸۰۵
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۶/۴

پذیره نویسی اوراق مشارکت ۷۰۰ میلیاردی با سود ۲۰ درصدی
مدیرعامل تامین سرمایه تمدن مطرح کرد:

پذیره نویسی اوراق مشارکت ۷۰۰ میلیاردی با سود ۲۰ درصدی

مدیرعامل تامین سرمایه تمدن از انتشار اوراق مشارکت شهرداری تهران به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان به منظور تامین مالی احداث و تکمیل خط ۷ قطار شهری تهران با سود ۲۰ درصدی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمودرضا خواجه نصیری با اشاره به گسترش همکاری های بازار سرمایه و حوزه حمل و نقل  شهری گفت: تامین سرمایه تمدن در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و به منظور تامین مالی پروژه های شهری نسبت به انتشار 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت شهرداری تهران اقدام کرده است.

وی افزود: تنوع ابزارهای مالی موجود در بازار سرمایه فرصتی مناسب و راهکاری اساسی برای توسعه طرح های شهری به شمار  می رود و با توجه به اینکه قطارشهری نقش بسزایی در حمل و نقل ایمن، کاهش آلودگی هوا، ترافیک و صرفه جویی در زمان دارد لذا تامین مالی این قبیل پروژه ها فرصتی مناسب برای توسعه و گسترش خدمات خواهد بود.

خواجه نصیری ادامه داد: این اوراق چهار ساله و با نرخ سود سالانه 20 درصد است که با مجوز بانک مرکزی منتشر شده و به زودی معاملات ثانویه آن در یکی از بازارهای بورس آغاز می شود.متعهد پذیره نویسی و بازارگردان این اوراق، شرکت تامین سرمایه تمدن است و تامین مالی حوزه های مختلف با استفاده از تمامی امکانات بازار سرمایه، از اهداف این تامین سرمایه در سال 97 است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ