کد خبر: ۹۸۷۸۰
۹:۴ - ۱۳۹۷/۷/۷

شرکت آماده عرضه اولیه گزارش ۶ ماهه داد و آماده ورود به بورس شد

شرکت آماده عرضه اولیه گزارش ۶ ماهه داد و آماده ورود به بورس شد

شرکت کشت و صنعت دامپروری پارس که آماده عرضه اولیه به شرط ارائه صورت های مالی ۶ ماهه بود، اقدام به انتشار این اطلاعات کرد و آماده ورود به بورس شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت کشت و صنعت دامپروری پارس در اواخر تیر سال جاری توسط مدیران عامل، مالی و نماینده سهامدار عمده به فعالان بازار سرمایه معرفی شد و در صف عرضه اولیه 10 درصدی ایستاد.

اسماعیل درگاهی مدیر پذیرش بورس تهران هفته گذشته در گفت و گو با بورس پرس،از آمادگی سهامداران عمده این شرکت 32.5 میلیارد تومانی که شامل سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و کشت و صنعت مغان هرکدام با 39.9 درصد و مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با 20 درصد سهم هستند ، خبر داده اما عرضه را منوط به ارائه مدارک لازم از سوی شرکت کرده بود.

حال "زپارس" صورت های مالی 6 ماهه را در کدال منتشر کرد تا عرضه 10 درصد سهام آن در آینده ایی نزدیک انجام شود.

بنابراین گزارش، این شرکت در بهمن 66 با سرمایه اولیه 10 میلیون تومانی در استان اردبیل شهرستان گرمی به ثبت رسیده و مرکز اصلی آن در شهرستان پارس آباد اردبیل واقع شده و موضوع فعالیت آن، تولید انواع محصولات کشاورزی،دامی، باغی و تهیه و اجرای طرح های مربوط به امور کشاورزی، دامپروری، پرورش طیور، آبزیان،باغداری و تولید محصولات خارج از فصل و به عبارتی تولید محصولات گلخانه ای است.

"زپارس" در گزارش 6 ماهه حسابرسی نشده سال 97 توانسته 299 ریال سود محقق کند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته(تحقق 225 ریال سود) 33 درصد رشد داشته است. همچنین کل سود سال مالی 96 شرکت مبلغ 507 ریال بوده است.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ