کد خبر: ۹۸۸۸۰
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۷/۹

علت تاخیر در اطلاع رسانی یک شرکت بورسی اعلام شد
توسط مدیرعامل:

علت تاخیر در اطلاع رسانی یک شرکت بورسی اعلام شد

مدیرعامل گروه بارز منقضی شدن اعتبار ﮔﻮاﻫﯽ اﻣﻀﺎء اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ و عدم امکان بارگذاری این اطلاعات را دلیل عدم پاسخگویی و کنفرانس اطلاع رسانی در زمان مقرر اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پرویز اخوان منقضی شدن اعتبار ﮔﻮاﻫﯽ اﻣﻀﺎء اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ شرکت و عدم امکان بارگذاری این اطلاعات در سامانه مزبور را دلیل عدم پاسخگویی در زمان مقرر اعلام کرد و گفت: متاسفانه این مساله توسط سازمان بورس و شرکت بورس تهران نادیده گرفته شده و نماد شرکت با انتشار عبارت عدم پاسخگویی ناشر در خصوص لزوم برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و افشای اهم مطالب مطرح شده، بازگشایی شد.

وی ادامه داد: با توجه به نوسانات قیمتی بیش از 50درصد نماد "پکرمان" در 3 مهر ماه با هدف پاسخ به پرسش های سهامداران و فعالین بازار سرمایه در سامانه تدان متوقف و پاسخ به سوالات طبق مهلت مقرر سازمان بورس تنظیم و آماده ارسال بوده، اما به علت منقضی شدن اعتبار توکن شرکت، امکان بارگذاری این اطلاعات در سامانه مزبور وجود نداشته است. در حالی که مکاتبات و هماهنگی های لازم جهت تمدید در دست انجام بوده، سازمان بورس را در جریان این مساله قرار دادیم.

اخوان با تاکید بر اینکه هیچ مورد با اهمیتی در وضعیت شرکت رخ نداده که موجب هرگونه کاهش ارزش سهم شده باشد، افزود: روال اداری و  فرایند کار تا این لحظه درحال انجام است و  به محض رفع نقص،شرکت آماده پاسخگویی به سهامداران و رفع ابهامات احتمالی است. شرکت در اولین موقعیت برقراری ارتباط با سامانه کدال، شرح ماوقع را بصورت رسمی به عموم سهامداران اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ