کد خبر: ۹۹۰۴۱
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۷/۱۴

قرارداد مهم شرکت کوچک بورسی و اعلام آثار مالی

قرارداد مهم شرکت کوچک بورسی و اعلام آثار مالی

شرکت کوچک بورسی کنترل‌ خوردگی‌ تکین‌کو از قرارداد مهم با شرکت مهندسی و توسعه نفت خبر داد و آثار مالی آن را اعلام کرد و با توقف نماد روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت کنترل‌خوردگی‌تکین‌کو که با سرمایه 9 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد با اعلام قرارداد مهم و بیش از 29 میلیارد تومانی با  توقف نماد روبرو شد.

"رتکو" این قرار داد را 9 مهر با شرکت مهندسی و توسعه نفت بسته که مربوط به انجام خدمات مشاوره ای و برای خدمات بازرسی فنی، جوش، آزمایشات مخرب و غیرمخرب، کنترل خوردگی و کنترل کیفی طرح توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی است.

این شرکت در مورد جزییانت قرارداد هم توضیح داد: کارفرما موظف است ظرف مدت 20 روز پس از دریافت صورت وضعیت ، ماهانه پیمانکار را پس از کسر کسورات قانونی (سپرده حسن انجام کار - سپرده بیمه )پرداخت کند و درصورت درخواست پیمانکار، کارفرما 20 درصد از مبلغ اولیه قرارداد را در مقابل اخذ ضمانتنامه بانکی پرداخت کند که مبلغ پیش پرداخت از صورت وضعیت های تایید شده پیمانکار کسرخواهد شد.

مبلغ قرارداد خدمات بازرسی فنی شرکت مهندسی و توسعه نفت مربوط به 2 سال از تاریخ ابلاغ قرارداد بوده که تاثیرات ریالی درآمد قرارداد در سال 97 باتوجه به کارکرد 8 ماهه معادل حدود 45.7 میلیارد ریال بوده که باتوجه به برآورد صورت گرفته تا 800 میلیون تومان بر سود شرکت می افزاید اما تاثیرات اصلی درآمد خدمات در این پروژه طی ماه های 11 الی 15 بوده که در سال دوم قرارداد یعنی سال 98 تاثیر عمده ایی را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ