کد خبر: ۱۳۱۹۳۶
۰:۰ - ۱۳۹۸/۵/۱۵

جزئیات پذیره نویسی اوراق ۱۰۰ میلیاردی شرکت بورسی با سود ۱۹ درصدی اعلام شد

جزئیات پذیره نویسی اوراق ۱۰۰ میلیاردی شرکت بورسی با سود ۱۹ درصدی اعلام شد

پذیره نویسی اوراق منفعت ۱۰۰ میلیارد تومانی شرکت بورسی و با سود سود ۱۹ درصدی از امروز به مدت پنج روزکاری با تعهد تامین سرمایه سپهر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مائده پوربهرامی مدیرتأمین مالی تأمین سرمایه سپهر از پذیره نویسی اوراق منفعت شرکت سینا دارو به مبلغ 100 میلیارد تومان از امروز به مدت پنج روز کاری در بورس تهران خبر داد و گفت: انتشار این اوراق در راستای تأمین مالی بخشی از مخارج باقی مانده طرح انتقال و توسعه خطوط تولیدی و به پشتوانه منافع حاصل از خط تولید اسپری استنشاقی صورت می‌گیرد.

وی افزود: مشاوره عرضه، تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی اوراق منفعت این شرکت بورسی را تأمین سرمایه سپهر برعهده دارد. این اوراق 4 ساله با نرخ سود علی الحساب 19 درصد سالانه و پرداخت سود هر 3 ماه یکبار از تاریخ انتشار اوراق است.

پوربهرامی گفت: از آنجا که منافع پشتوانه اوراق نامعین است، چنانچه منافع قطعی اوراق منفعت بیش از منافع علی‌الحساب پرداختی باشد، مابه‌ تفاوت تا سقف 19.5 درصد سالانه تا حداکثر 2 ماه پس از سررسید نهایی اوراق به دارندگان نهایی اوراق پرداخت خواهد شد. ضامن اصل و سود این اوراق هم سرمایه‌گذاری خوارزمی  است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ