کد خبر: ۱۶۳۶۴۹
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰

چرخش ۱۸۰ درجه ایی ترامپ و اعلام انتقال بی ایراد قدرت در ۲۰ ژانویه
در واکنش جدید به تسخیر کنگره آمریکا توسط هواداران اعلام شد:

چرخش ۱۸۰ درجه ایی ترامپ و اعلام انتقال بی ایراد قدرت در ۲۰ ژانویه

ترامپ با چرخش ۱۸۰ درجه ایی ، حمله برخی هواداران به کنگره آمریکا را محکوم کرد، گفت: دولت جدید از ۲۰ ژانویه آغاز بکار می کند و تمرکز بر انتقال روان، قانونمند و بی‌ایراد قدرت است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ترامپ در چرخشی 180 درجه ایی درباره هجوم برخی هواداران به کنگره و تخسیر این نهاد که منجر به وفقه 4 ساعته در فرایند تایید نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و همراه با تبعات منفی شد در پیام ویدئویی اعلام کرد: بگذارید با حمله مذموم به کنگره آغاز کنم .مثل همه آمریکایی‌ها از خشونت، بی‌قانونی و ضرب و شتم خشمگین شدم و بلافاصله گارد ملی و نیروی انتظامی فدرال را برای امنیت ساختمان و بیرون کردن مزاحمان ، اعزام کردم .

وی افزود: آمریکا کشور نظم و قانون است و همیشه باید باشد. تظاهرکنندگانی که به ساختمان کنگره رخنه کردند به دموکراسی آمریکایی بی‌حرمتی کردند و این کشور را نمایندگی نمی‌کنند و هزینه ها خواهند داد.

ترامپ ادامه داد : دولت جدید از 20 ژانویه آغاز به کار خواهد کرد و تمرکز من بر انتقال روان، قانونمند و بی‌ایراد قدرت است. این لحظه مستلزم التیام و سازش است.

براساس این گزارش، وی در حالی هواداران را به اعتراض دعوت کرده بود که بعد از تسخیر کنگره گفته بود: انتخابات پر از تخلف بود اما نمی‌توانیم بهانه به دست این افراد بدهیم. باید آرامش داشته باشیم. پس به خانه برگردید. می‌بینید که چه چیزی در حال رخ دادن است. می‌بینید که با دیگران چگونه برخورد می‌شود. بسیار بد و شرورانه است. می‌دانم چه حسی دارید. اما به خانه برگردید و در آرامش به خانه برگردید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ