کد خبر: ۱۶۳۸۴۳
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳

ضرورت افرایش تعامل مجلس و دولت در بررسی لایحه بودجه و اولویت غذایی
رئیس جمهور در جلسه ستاد اقتصادی دولت اعلام کرد:

ضرورت افرایش تعامل مجلس و دولت در بررسی لایحه بودجه و اولویت غذایی

رئیس جمهور با اشاره به ضرورت افرایش تعامل مجلس و دولت در بررسی لایحه بودجه سال آینده ، طرح توسعه کشت دانه‌های روغنی را در اولویت طرح های زیر ساختی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی در جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با اشاره به ضرورت افرایش تعامل مجلس و دولت در بررسی لایحه بودجه 1400 گفت: مسائل کلان و راهبردی باید به دور از تنش و رفتارهای سیاسی در فضای آرام و منطقی،تدبیر و برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: تامین امنیت غذایی یکی از ارکان توسعه پایدار جوامع به حساب می‌آید. طرح توسعه کشت دانه‌های روغنی از مصادیق تحقق جهش تولید و خود کفایی ملی بوده که با توجه به نیاز به واردات روغن به صورت جدی در دستور کار دولت و وزارت کشاورزی قرار گرفته است.

رئیس جمهور ادامه داد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه به دستور مقام معظم رهبری ، سطح زیر کشت دانه‌های روغنی به صورت جهشی افزایش یافته است . چرا که  با توجه به نیاز داخل به کنجاله و روغن خوراکی اهمیت زیادی دارد و وزارت جهادکشاورزی برنامه‌ریزی لازم را در این زمینه انجام داده و از حمایت دولت در سیاست‌های کلان اقتصادی برخوردار است.

روحانی گفت: مقرر شده، طرح وزارت جهاد کشاورزی با بررسی‌های مشترک با سازمان برنامه و بودجه نهایی شود و در اولویت طرح های زیر ساختی قرار گیرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ