کد خبر: ۱۶۴۱۲۸
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳

آمادگی
مدیرعامل خبر داد:

آمادگی "فولاد" برای ساخت ورزشگاه المپیک نقش‌ جهان در ۵ سال

مدیرعامل فولاد مبارکه از اعلام آمادگی برای ساخت مجموعۀ ورزشی المپیک نقش‌جهان ظرف مدت ۵ سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمیدرضا عظیمیان در آیین رونمایی از سردیس سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ورزشگاه نقش‌جهان از اعلام آمادگی فولاد مبارکه برای ساخت مجموعۀ ورزشی المپیک نقش‌جهان ظرف مدت ۵ سال خبر داد.

وی افزود: پروژه‌های ورزشی زیادی در نقاط مختلف اجرا شده اما هنوز نتوانستیم مجموعۀ ورزشی در حد المپیک ارائه کنیم. از این رو بارها اعلام کردیم اگر تمام مساحت ۳۰۰ هکتاری اطراف ورزشگاه در اختیار این شرکت قرار بگیرد، مجموعۀ ورزشی المپیک را خواهیم ساخت به‌طوری‌که قابلیت برگزاری بازی‌های ملی در همۀ رشته‌های ورزشی و حتی قابلیت برگزاری بازی‌های آسیایی را داشته باشد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان نیز در این مراسم گفت: انتظار مردم برای ورزشگاه نقش‌جهان 30 سال به درازا کشید اما درنهایت با پیگیری مدیران فولاد مبارکه، امروز بزرگ‌ترین ورزشگاه مسقف پس از انقلاب ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است. باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان سردیس قهرمان ملی را که الگوی همۀ قهرمانان ورزشی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هسته‌ای است در این ورزشگاه به یادگار خواهد گذاشت تا این فرد بزرگ الگویی برای ورزشکاران باشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ