کد خبر: ۱۶۵۹۳۸
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹

هشدار ایران خودرو به خریداران حواله‌های ثبت نامی خودرو

هشدار ایران خودرو به خریداران حواله‌های ثبت نامی خودرو

در پی انتشار آگهی خرید و فروش حواله های ثبت نامی ، ایران خودرو ضمن هشدار بر ممنوعیت این اقدام مطابق با شرایط مندرج در متن قرارداد با مشتریان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایران خودرو با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس گزارشات و اخبار منتشر شده در سایت‌های خرید و فروش خودرو و بر خلاف ضوابط و مقررات مندرج در بخشنامه‌های ایران خودرو، برخی افراد نسبت به واگذاری حواله ثبت‌نامی خودرو به صورت غیر قانونی اقدام می‌کنند.

هرگونه خرید و فروش حواله خودرو و یا نقل و انتقال امتیاز منتخبین قرعه‌کشی‌ها تا قبل از پایان مدت زمان ترهین خودرو ممنوع بوده و مسئولیت عواقب آن بر عهده طرفین معامله و تنها از طریق مراجع قانونی امکانپذیر خواهد بود.

ایران خودرو در بخشنامه‌های اعلامی بر ممنوعیت فروش و نقل و انتقال خودرو (حتی به صورت وکالتی) و یا واگذاری امتیاز منتخبین قرعه‌کشی تا پایان زمان ترهین یک ساله تاکید کرده و تمامی شرایط و محدودیت‌ها در سایت رسمی به آدرس esale.ikco.ir قابل مشاهده است.

بر اساس این گزارش، پیش از این نیروی انتظامی نیز بر اساس مصوبات کمیته خودرو، خرید و فروش حواله‌های خودرو را تا یک سال غیرقانونی اعلام کرده است.لذا برخی سایت‌های خرید و فروش محصولات پذیرش آگهی خرید و فروش حواله خودرو را ممنوع کرده اند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ