کد خبر: ۱۶۶۳۰۳
۰:۰ - ۱۴۰۰/۱/۸

زمان شروع منع تردد شبانه یک ساعت جابجا شد
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا:

زمان شروع منع تردد شبانه یک ساعت جابجا شد

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: طبق آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از شنبه شب شروع محدودیت تردد‌های شبانه از ساعت ۲۱ به ۲۲ تغییر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تیمور حسینی به شبکه خبر گفت: طبق آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به تغییر ساعت از اول فروردین از امشب شروع محدودیت تردد‌های شبانه از ساعت ۲۱ به ۲۲ تغییر خواهد کرد. این محدودیت شامل همه شهر‌های آبی، زرد، نارنجی و قرمز می‌شود و خاتمه آن ساعت ۳ بامداد خواهد بود.

وی افزود: بعد از ابلاغ رسمی به پلیس در مبادی ورودی و خروجی اطراف تهران محدودیت تردد کرونایی اعمال می‌شود. با توجه به شرایط ویژه‌ای که تهران و کرج دارند این دو شهر مثل قبل یکپارچه در نظر گرفته شده‌اند بنابراین تردد بین تهران و کرج مانعی ندارد و از آنجایی که تهران همیشه بیشترین سفر را به نقاط مختلف به ویژه نقاط و استان‌های شمالی دارد، پیش‌بینی می‌شود در روز‌های آینده تردد‌ها کاهش یابد.

این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر تعداد شهر‌های قرمز طبق مصوبه ابلاغی ۲۸ و تعداد شهر‌های نارنجی ۵۱ شهر است و سفر به و از شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است. البته شهر‌هایی که به تازگی تغییر رنگ داده و وارد فهرست قرمز و نارنجی شده‌اند به افراد غیر بومی که اکنون در آن شهر‌ها حضور دارند، ۷۲ ساعت فرصت داده شده به شهر‌ها برگردند.

حسینی عنوان کرد: بطور دقیق محدودیت‌های ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی و سفر از آنها اعمال خواهد شد و سرپیچی هم مشمول جریمه می‌شود. افراد متخلف در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و شهر‌های نارنجی هم ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ