کد خبر: ۱۶۶۳۸۲
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱/۱۰

بیت کوین با خبر خوش

بیت کوین با خبر خوش "ویزا" از ۵۸.۳ هزار دلار هم عبور کرد

در پی اعلام شرکت پرداخت جهانی ویزا برای نقل و انتقال مالی با ارز مجازی یو اس دی کوین ،بیت کوین طی هفته گذشته با ۴ درصد افزایش به بیش از ۵۸.۳ هزار دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از راشاتودی، قیمت بیت کوین در پی اعلام شرکت پرداخت جهانی ویزا برای نقل و انتقال مالی مستقیم با ارز مجازی یو اس دی کوین ،طی هفته گذشته با ۴ درصد افزایش به بیش از 58.3 هزار دلار رسید.

بر اساس این گزارش، شرکت ویزا می‌تواند مبادلات مالی را با این ارز مجازی بدون نیاز به تبدیل آن به پول سنتی انجام دهد. اولین نقل و انتقال مالی با «یو اس دی سی» در آغاز ماه جاری میلادی انجام شد و قصد دارد به شرکت‌های بیشتری اجازه استفاده از این گزینه را در آینده بدهد.

اتریوم دومین ارز مجازی دنیا هم روز گذشته از نظر ظرفیت بازار، 5 درصد و ایکس آر پی 3 درصد افزایش داشته است.

در حالی که این اقدام ویزا گام دیگری در مقبولیت گسترده ارزهای مجازی است ولی پول‌های باثباتی مثل یو اس دی سی با بیت کوین تفاوت دارند. پول های باثبات با پشتوانه سرمایه‌های ثابت مثل دلار آمریکا عمل می‌کنند و بی‌ثباتی کمتری دارند.

بیت کوین در پایان سال گذشته میلادی روند رشد را آغاز کرد و طی ماه‌های اخیر بارها رکورد شکست و از مرز 61.5 دلار گذشت. این ارز مجازی از ابتدای 2021 حدود 100 درصد افزایش قیمت داشته است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ