کد خبر: ۱۶۶۴۳۷
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۱/۱۳

نتیجه جلسه امروز کمیسیون مشترک برجام درباره بازگشت آمریکا
وزیر و معاون وزارت خارجه اعلام کردند:

نتیجه جلسه امروز کمیسیون مشترک برجام درباره بازگشت آمریکا

وزیر و معاون وزارت خارجه با اعلام نتیجه جلسه مجازی کمیسیون مشترک برجام درباره بازگشت آمریکا از ادامه برگزاری جلسه حضوری در سه شنبه این هفته خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدجواد ظریف درباره نتیجه جلسه مجازی امروز ایران با نمایندگان فرانسه، آلمان، روسیه و بریتانیا و ایران درباره بازگشت آمریکا به برجام توضیح داد: مقرر شد سه کشور انگلیس، فرانسه ، آلمان به همراه روسیه و ایران سه‌شنبه آینده اقدام به برگزاری جلسه حضوری در وین کنند .

وی ادامه داد: هدف از این جلسه هم نهایی کردن سریع رفع تحریم‌ها و اقدامات هسته‌ای از طریق طراحی مسیر رفع تمام تحریم‌ها و پس از آن توقف تدابیر جبرانی از سوی ایران است‌. با این حال دیدار ایران با آمریکا غیرضروری است

عباس عراقچی هم در تلگرام اعلام کرد: نشست فصلی کمیسیون مشترک برجام به صورت مجازی برگزار شد. بحث های صریح و جدی صورت گرفت. شرکت کنندگان تصمیم گرفتند ادامه این نشست را روز سه شنبه به صورت حضوری در وین دنبال کنند.

میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین المللی در وین هم در توئیتر اعلام کرد: بحث ها کاملاً حرفه‌ای بود و ادامه خواهد داشت. این باور وجود  دارد که مسیر درست بوده اما راه پیش رو آسان نخواهد بود و به تلاش های فشرده نیاز دارد. به نظر می رسد طرف‌ها برای این کار آماده هستند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ