کد خبر: ۱۶۶۴۵۴
۱۰:۳ - ۱۴۰۰/۱/۱۴

باران و کاهش دو روزه ۵ تا ۱۵ درجه‌ای دما در برخی از مناطق ایران
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی خبر داد:

باران و کاهش دو روزه ۵ تا ۱۵ درجه‌ای دما در برخی از مناطق ایران

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی از بارش دو روزه باران و کاهش ۵ تا ۱۵ درجه‌ای دما در شرق و شمال شرق، وزش باد شدید در استان های گیلان، مازندران و گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی به فارس گفت: امروز در سواحل خزر، شمال غرب، شمال شرق، شرق ،دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس جنوبی و البرز بارندگی و کاهش ۵ تا ۸ درجه ای دما در نیمه غربی و مرکز روی می دهد. بارش ها در بخش‌هایی از سواحل خزر و شمال شرق تا فردا یکشنبه ادامه دارد و موجب کاهش ۸ تا ۱۵ درجه‌ای دما در شرق و شمال شرق، وزش باد شدید در استان های گیلان، مازندران، گلستان و مواج شدن دریای خزر و خلیج فارس خواهد شد.

وی افزود: احتمال غرق شدن شناگران و شناورها، پاره شدن تورهای صیادی و اختلال در فعالیت های دریایی دور از انتظار نیست که توصیه می شود ممنوعیت تفریحات آبی و غواصی، محدودیت در تردد با شناورها در دستور کار باشد.

ضیائیان ادامه داد: امروز اهواز و بندر عباس با دمای ۳۵ و ۳۶ درجه بالای صفر گرمترین و سنندج و شهرکرد با دمای صفر درجه سردترین مراکز استان خواهند بود. آسمان تهران هم نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات رگبار باران و وزش باد شدید و با حداکثر و حداقل دمای ۱۹ و ۱۲ درجه پیش‌بینی شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ