کد خبر: ۱۶۶۹۲۵
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱/۲۵

رشد ۱۰۵ درصدی فروش ۷۴ شرکت معدنی بورسی و فرابورسی + فهرست برترین ها
در سال گذشته رخ داد:

رشد ۱۰۵ درصدی فروش ۷۴ شرکت معدنی بورسی و فرابورسی + فهرست برترین ها

ارزش فروش ۷۴ شرکت معدنی و فلزی حاضر در بورس و فرابورس و با رشد ۱۰۵ درصدی از ۳۲۲ هزار میلیارد تومان گذشت و این گروه ۳۴ و ۲۴درصد از سهم فروش و ارزش روز بازار سهام را در اختیار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایمیدرو اعلام‌ کرد: ارزش فروش ۷۴ شرکت معدنی و صنایع معدنی حاضر در بورس و فرابورس از ۳۲۲ هزار میلیارد تومان عبور کرد که نسبت به عملکرد سال قبل با رشد ۱۰۵ درصدی همراه شده است. فروش اسفند این گروه نیز با جهش ۲۰۳ درصدی به ۴۴.۶ هزار میلیارد تومان رسید.

براساس این گزارش، در این فهرست فولاد مبارکه با فروش ۷۷.۴ هزار میلیارد تومانی و رشد ۹۸درصدی در صدر پرفروش‌ترین‌های گروه معدنی و صنایع معدنی قرار گرفت . شرکت های ملی مس و فولاد خوزستان هم با فروش ۴۱.۹ و ۳۰.۶ هزار میلیارد تومانی و رشد ۸۷ و ۹۳درصدی در رده های بعدی ایستادند.

شرکت‌های گل گهر، چادرملو، ذوب آهن، فولاد هرمزگان، فولاد کاوه جنوب، فولاد سپید فراب کویر و فولاد خراسان هم در رتبه های چهارم تا دهم ارزش فروش قرار گرفتند.

در این میان ۷۴ شرکت‌ معدنی و صنایع معدنی حاضر در بورس و فرابورس ، ۳۴ و ۲۴درصد از سهم فروش و ارزش روز بازار سهام را در اختیار دارند .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ