کد خبر: ۱۶۷۶۳۷
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۲/۱۳

جلسه تبادل نظر همراه اول و بزرگترین بانک بورسی برگزار شد

جلسه تبادل نظر همراه اول و بزرگترین بانک بورسی برگزار شد

مدیران عامل همراه اول و بزرگترین بانک بورسی درباره ارتقا و به روزرسانی ظرفیت‌های زیرساختی حوزه بانکی با بهره‌گیری از توانمندی‌ های فنی اپراتور اول تبادل نظر کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلسه بحث و تبادل نظری در راستای ارتقا و به روزرسانی ظرفیت‌های زیرساختی حوزه بانکی با بهره‌گیری از توانمندی‌ های فنی اپراتور اول تلفن همراه با حضور مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول، رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت و جمعی از مدیران ارشد هر دو مجموعه در برج همراه برگزار شد.

اخوان بهابادی با اشاره به ظرفیت‌های موجود همراه اول از جمله در اختیار داشتن بالاترین سهم بازار تجاری و 100 میلیون سیم‌کارت واگذار شده در بازار ارتباطات سیار گفت: این حجم از مشترک و تعاملات مالی آنها فرصتی را برای انجام اقدامات بسیار خوب با استفاده از ظرفیت‌های بانکی و کیف پول اعتباری فراهم می‌کند.

وی افزود: این فرصت در ارتباط با مشترکان دائمی که پایان هر ماه به پرداخت صورتحساب مبادرت می‌ورزند، بیشتر است و همراه اول با در اختیار داشتن بالغ بر 20 میلیون مشترک دائمی، بیشترین تعداد مشترکان پس پرداخت تلفن همراه را نیز دارد. شرایط برای بهره‌برداری عملیاتی از کیف پول اعتباری اپراتور اول تلفن همراه آماده بوده و لازمه عملیاتی شدن این بستر نیز انجام اقدامات اولیه‌ای از سوی بانک است.

دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت نیز بر تقویت درگاه‌های پرداخت بانک تجارت با کمک همراه اول، تعاملات اپراتور اول تلفن همراه با شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت و راهکارهای جدید و مواردی از این دست اشاره کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ