کد خبر: ۱۶۸۲۱۸
۰:۰ - ۱۴۰۰/۲/۳۰

انتقادات همراه با طنز از تصمیم رئیس سازمان بورس در انتصاب یک سمت تخصصی!

انتقادات همراه با طنز از تصمیم رئیس سازمان بورس در انتصاب یک سمت تخصصی!

انتصاب مدیرعامل سابق تاکسیرانی تهران به عنوان مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس ، موجی از انتقادات همراه با طنز را متوجه رئیس سازمان بورس کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین تحولات مدیریتی در بازار سرمایه حکایت از آن دارد که با تصمیم رئیس سازمان بورس ، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، تغییر کرده و قرار است علیرضا قنادان جانشین بهنام بهزاد فر شود که از شهریور سال گذشته عهده دار این مسئولیت و از بهمن  96 هم مدیر آموزش و فرهنگ سازی این شرکت بود.

براساس این گزارش، تصمیم جدید محمدعلی دهقان دهنوی که هفته آینده و بعد از برگزاری جلسه هیات مدیره شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس ، قطعی می شود با انتقاداتی از سوی برخی فعالان مبنی بر حضور فرد ناآشنا با بورس و صرفا با هدف تکمیل سوابق کاری قنادان آن هم در هفته های پایانی عمر دولت همراه شده است .

این در حالی است که قنادان هر چند در سایت شخصی ، یکی از عناوین شغلی را بدون ذکر زمان ، مشاور "رییس کل " سازمان بورس و اوراق بهادار در امور برنامه ریزی اعلام کرده اما پیش از این مدیرعامل و رییس هیات عامل سازمان تاکسیرانی تهران بود و بیشتر فعالیت وی هم شامل همین حوزه تاکسیرانی است .

همین سمت کافی بود و هست تا کارشناسان بازار سرمایه به چنین انتصابی اعتراض داشته باشند و از وی به عنوان " راننده تاکسی و مدیر تاکسی " و... نام ببرند . ان هم در شرایطی که استفاده قنادان از کلمه رئیس کل ، نشانه ایی کوچک از عدم آگآهی وی با ساختار بازار سرمایه و جزییات آن است.

دیگر عنوانین وی هم شامل مواردی چون عضو کمیته مقررات تاکسی اینترنتی دفتر اتحادیه جهانی حمل و نقل عمومی (UITP) در خاورمیانه ، عضو کمیته هوشمندسازی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران ، مشاور و مربی استارتاپ‌ها در موسسه دانش بنیان برکت ، مدیر پروژه تحول ساختار و نظام  فرآیندهای ایمنی در راه آهن ، مدیرعامل شرکت تاکسی بی‌سیم تهران ، مدیر پروژه طراحی نظام کارت بلیط الکترونیکی در شرکت واحد اتوبوسرانی و... است.

در این رابطه برخی هم به ظنز ، بابت این انتصاب از رئیس سازمان بورس تشکر کرده اند که به مثابه بهترین گزینه و مرتبط ترین فرد ، نماد شایسته سالاری در مجموعه ارتباطات شرکت اطلاع رسانی تلقی شده و در حساس ترین مقطع از حیات بورس ، زدن پلی تاریخی از تاکسیرانی بعنوان بستر ارتباطی به شرکت اطلاع رسانی ، نشان از تدبیر و اراده ی معطوف به شایسته سالاری دهقان دهنوی دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» سیدعلی مشهد | ساعت ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۲/۳۰
0
0
پاسخ
خدا بخیر کنه قبلی ها که تخصص کمی از این سمت داشتن این وضعیت شده وای به چند ماه دیگه که ایشون تخصص نداره و چی میخواد بشه میترسم چند وقت دیگه از شرکت‌هایی که یهامشون رو خریدم بیان بگن چند صد میلیون بدهکاری یا بده یا زندان
» مهدی | ساعت ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۲/۳۰
0
0
پاسخ
سلام مدیران ناکارآمد . کارخانه هایی که امروز تعطیل شوند و رئیس قوه قضائیه پیگیر است. علتش همین مدیران ناکارآمد سمت گرفتند رئیسی در این شرایط بازار سکوت کرده
» حمید | ساعت ۲۳:۴ - ۱۴۰۰/۲/۳۰
0
0
پاسخ
مملکت ماچی سرجاشه که این یکی باشه.
حیف این همه جوان متخصص که کسی بها نمیده.
البته اگرآقای دهنوی از تخصص منم استفاده کنه خوبه.
من شغلم صندوقدارفروشگاه زنجیره ای هستم.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ