کد خبر: ۱۶۸۹۷۹
۰:۰ - ۱۴۰۰/۳/۲۳

مجوز افزایش سرمایه اولین رکورددار ، شرکت آماده عرضه اولیه و بورس انرژی
با ۲۰۰ ، ۱۸۱ و ۱۷۳ درصد و از سه محل صادر شد:

مجوز افزایش سرمایه اولین رکورددار ، شرکت آماده عرضه اولیه و بورس انرژی

اولین رکورد دار افزایش سرمایه ، شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی و بورس انرژی، مجوز تامین مالی ۲۰۰ ، ۱۸۱ و ۱۷۳ درصدی را از سه محل گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کارخانجات مخابراتی ایران ، تامین سرمایه تمدن و بورس انرژی، به ترتیب مجوز افزایش سرمایه 181 ، 173 و 200 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس ، سرمایه فعلی "لکما" از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و از 323.5 به 909.5 میلیارد تومان می رسد و صرف خروج از شموليت ماده 141 قانون تجارت می شود.

کارخانجات مخابراتی ایران با اعمال افزایش سرمایه 2183 درصدی از محل تجدید ارزیابی در 30 تیر سال 94، اولین رکورد دار افزایش سرمایه همه شرکت های بورسی و فرابورسی بشمار می رود.

همچنین "تمدن" سرمایه فعلی را  از 550 میلیارد تومان به 1.5 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت از محل سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی و بهبود ساختار سرمایه می شود.

تامین سرمایه تمدن با درج نماد در صف عرضه اولیه 15 درصدی سهام ایستاده تا به عنوان ششمین شرکت از این صنعت به بورس وارد شود.

در این میان، "انرژی" سرمایه فعلی را از 60 به 180 میلیارد تومان می رساند.  84 میلیارد تومان از این تامین مالی از محل سود انباشته و 36 میلیارد تومان دیگر از محل سایر اندوخته‌ها برای تأمین مالی بخشی از خرید ساختمان در سال جاری و وجود حداقل سرمایه مطلوب بورس ها صرف می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ