کد خبر: ۱۶۹۲۰۹
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۳/۲۹

اعلام نتیجه کارشناسی افزایش سرمایه شستا از تجدید ارزیابی تا دو هفته دیگر
معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت خبر داد:

اعلام نتیجه کارشناسی افزایش سرمایه شستا از تجدید ارزیابی تا دو هفته دیگر

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شستا از انتشار نتیجه کارشناسی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها تا دو هفته دیگر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلال بهارستان درخصوص برنامه افزایش سرمایه شستا از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها به همفکران گفت: شستا در این خصوص قبلاً شفاف سازی کرده و اکنون مشغول کارشناسی است و ظرف دو هفته آینده نتایج کارشناسی انتشار خواهد یافت و در کدال افشا خواهد شد.

بنابراین گزارش، محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا در مجمع فوق‌العاده  26 اسفند در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها گفته بود تا دو ماه دیگر گزارش ها نهایی خواهد شد.

همچنین 27 اسفند نیز طی اطلاعیه‌ای با شفاف سازی در این خصوص اعلام کرد: پیرو مصوبه 20 اسفند هیات‌ مدیره و نیز افشای 23 اسفند در سامانه کدال در خصوص افزایش سرمایه شرکت‌ها و هلدینگ های تابعه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها، برنامه افزایش سرمایه از این محل در شرکت اصلی نیز مد نظر بوده که پس از ثبت افزایش سرمایه از 8  به 14.2 هزار میلیارد تومان از محل اندوخته سرمایه‌ای، انجام تشریفات قانونی، اخذ تأییدیه‌های لازم و طی مراحل مربوطه انجام خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ