کد خبر: ۱۶۹۲۲۲
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۳/۲۹

زمان برگزاری آزمون‌ سراسری و دریافت کارت‌ ورودی
سخنگوی سازمان سنجش آموزش اعلام کرد:

زمان برگزاری آزمون‌ سراسری و دریافت کارت‌ ورودی

سخنگوی سازمان سنجش آموزش از برگزاری آزمون‌ سراسری از ۹ تا ۱۲ تیر خبر داد و گفت: کارت‌ ورود در آزمون از ۴ تا ۸ تیر روی درگاه اطلاع­ رسانی سازمان قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فاطمه زرین آمیزی درباره زمان برگزاری کنکور سراسری گفت: با توجه به مصوبه ستاد کرونا، آزمون گروه آزمایشی هنر صبح روز چهارشنبه ۹ تیر، گروه ریاضی و فنی و علوم انسانی پنجشنبه ۱۰ تیر،گروه  علوم تجربی روز جمعه ۱۱ تیر و گروه آزمایشی زبان های خارجی صبح روز شنبه ۱۲ تیر برگزار می شود.

وی افزود: متقاضیان باید از روز یکشنبه ۶ تیر برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.کارت‌ شرکت در آزمون از ۴ تا ۸ تیر برای مشاهده روی درگاه اطلاع­ رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: داوطلبان با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام ­خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. متقاضیانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، نسبت به پرینت کارت سایر گروه ها نیز اقدام کنند.

زرین آمیزی گفت: چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون نمی‌شود با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده و یا کد پیگیری ثبت­نام اقدام و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه نکنند. این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد متقاضیانی که اطلاعات فوق را مفقود کرده اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

وی افزود: محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون متقاضیان گروه‌­های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان است.

زرین آمیزی ادامه داد:  متقاضیانی کرونایی از روز یکشنبه ۳۰ خرداد با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان، فرم خوداظهاری را تکمیل کنند و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند تا آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر داوظلبان مبتلا به بیماری برگزار شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ