کد خبر: ۱۶۹۲۵۷
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۳/۳۰

پیش بینی سود ۳۶ میلیون دلاری در زیرمجموعه قدیمی ترین شرکت بورس
برای سال مالی جاری برآورد شد:

پیش بینی سود ۳۶ میلیون دلاری در زیرمجموعه قدیمی ترین شرکت بورس

قدیمی ترین شرکت حاضر در بورس با غیبت ۱۰ روزه از تابلو معاملات از پیش بینی سود و زیان سال مالی جاری پالایش پارسیان سپهر با ۳۶ میلیون دلار سود خالص خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت نفت پارس که از 13 خرداد برای برگزاری مجمع سالانه تاکنون با توقف نماد روبرو است از پیش بینی سود و زیان سال مالی جاری پالایش پارسیان سپهر با 36 میلیون دلار سود خالص  خبر داد.

براین اساس، محمود زیرکچیان زاده مدیرعامل شرکت پالایش پارسیان سپهر عطف به نامه ۲۳ خرداد مدیرعامل "شنفت" در خصوص پیش بینی صورت سود و زیان دوره مالی منتهی به اسفند سال ۱۴۰۰ اعلام کرد: مراحل پیش راه اندازی پروژه به انجام رسیده و تولید عملیاتی انجام و مخازن محصولاتی در حال درجه گیری است.

از تیر سال جاری فروش محصولات داخلی و صادراتی آغاز و اولین محموله از محصولات بوتان، پروپان و کاندنسیت به مقاصد صادراتی ارسال می شود. همچنین محصول اتان به خط لوله سراسری اتان تزریق خواهد شد.

طبق پیش بینی های انجام شده طی سال جاری بالغ بر ۴۲۵ میلیون دلار انواع محصولات در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش خواهد رسید و با توجه به شرایط و هزینه های عملیاتی و غیرعملیاتی بالغ بر ۳۶ میلیون دلار سود خالص حاصل خواهد شد.

با توجه به اینکه پروژه اولین سال فعالیت عملیاتی قرار دارد با مشکلاتی در زمینه تحویل خوراک، فرآیندهای تولیدی و عملیاتی و ارسال محصولات در بخش‌های داخلی و صادراتی مواجه بوده که به مرور اصلاح و مرتفع خواهد شد. بر اساس پیش بینی ها و طبق برنامه های عملیاتی طی سال‌های آتی، روند تولید و فروش محصولات به شرایط تثبیت رسیده و تا سال ۱۴۰۲ فروش محصولات به مبلغ ۸۲۰ میلیون دلار خواهد رسید.

بنابراین گزارش، "شنفت" قدیمی ترین شرکت حاضر در بورس ایران است که از 15 بهمن سال 1346 در بازار سهام حضور دارد و شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا ، 49.9 درصد سهام آن را در اختیار دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ