کد خبر: ۱۷۱۸۲۱
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۴/۱۴

سود ۴۳.۸ میلیون دارنده سهام عدالت واریز شد / معرفی دو شرکت بورسی متخلف
به مبلغ ۳.۴ هزار میلیارد تومان:

سود ۴۳.۸ میلیون دارنده سهام عدالت واریز شد / معرفی دو شرکت بورسی متخلف

امروز مرحله دوم سود سهام عدالت به مبلغ ۳.۴ هزار میلیارد تومان به حساب بیش از ۴۳.۸ میلیون دارنده سهام عدالت واریز شد اما دو شرکت بورسی مانع از واریز کامل سود شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی جزییات توزیع مرحله دوم باقی مانده سود سهام عدالت را که امروز واریز شده را اعلام کرد و توضیح داد: مرحله دوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی اسفند ۹۸ شرکت‌های سرمایه‌پذیر شامل ۴۰ درصد و در مجموع به مبلغ بیش از ۳.۴ هزار میلیارد تومان به حساب بیش از ۴۳.۸ میلیون سهامدار دارای شماره حساب بانکی معتبر، واریز شد .

براساس این گزارش از مجموع ۳۶ شرکت بورسی و فرابورسی، سود دو شرکت گل‌گهر و پتروشیمی جم به دلیل افزایش سرمایه دریافت نشد تا مشمولان سهام عدالت (هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم) از مزایای حق تقدم و سهام جدید ناشی از افزایس سرمایه بهره‌مند شود.

همچنین دو شرکت‌ بورسی مخابرات ایران و مپنا با وجود پیگیری‌های متعدد، همه یا بخشی از سود سهام را پرداخت نکرده‌اند و با محاسبه این دو  شرکت از سود ۵۰ درصدی باقی‌مانده ، ۴۰ درصد به حساب مشمولان واریز شده است.     

همچنین آن سود ۹۰ درصدی آن مشمولان اعم از روش مستقم و غیرمستقیم که به دلیل اشکالات در حساب بانکی انجام نشده در صورت ارائه اطلاعات درست و رفع مشکل و ثبت نام در سامانه یکجا واریز خواهد شد .

سهامداران می‌توانند برای اطلاع از مبالغ واریزی در مراحل نخست و دوم به سایت sahamedalat.ir مراجعه یا با شماره ۱۵۶۹ تماس حاصل کنند.

جدول درصد مالکیت و مبالغ پرداختی سود سهام عدالت :

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ