کد خبر: ۱۷۲۷۷۸
۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۵/۱۳

صورت حساب

صورت حساب "اخابر" یک ماهه شد / قطع تلفن‌ با عدم پرداخت قبض۲۰ هزار تومانی

مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات با اعلام یک ماهه شدن صورتحساب تلفن ثابت از قطع تلفن در صورت عدم پرداخت قبض ۲۰ هزار تومانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا بیدخام با اشاره به اینکه صورتحساب تلفن ثابت یک ماهه شده،گفت: برای جلوگیری از یک‌طرفه شدن خطوط، مبالغ صورت‌حساب به‌صورت ماهانه و در مهلت مقرر از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰، سایت شرکت مخابرات و یا از طریق تلفن همراه با کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع پرداخت شود.

وی افزود: چنانچه قبض پایان یک دوره بیش از ۲۰ هزار تومان و یا در دو دوره متوالی مبلغ صورتحساب کمتر از ۲۰ هزار تومان باشد و پرداخت نشود، تلفن به صورت یک‌طرفه قطع می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در صورتی که به علت عدم پرداخت بدهی، خط تلفن مشترک ، یک‌طرفه و یا قطع شده باشد برای تسریع در روند اتصال مجدد بهتر است مبلغ صورت‌حساب از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰ پرداخت شود تا تلفن مشترک به طور خودکار وصل شود.

بیدخام گفت: از آنجایی که در سامانه مخابرات، تلفن همراه برخی مشترکان درج نشده،درخواست می‌شود افراد با مراجعه به کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع، شماره تلفن همراه را وارد کنند تا صورتحساب ماهانه برای آنها ارسال شود.

وی افزود: برخی درخواست‌های مردم برای انتقال خطوط تلفن ثابت با کندی انجام می‌شود.همه تلاش مجموعه مخابرات این است که خدمات در اسرع وقت ارائه شود اما چون تعرفه‌های شرکت مخابرات مربوط به ۱۲ سال پیش است، امکان ارائه سرویس در زمان مقرر وجود ندارد.لذا درخواست ترمیم تعرفه را از مسئولان داریم.

بر اساس این گزارش، بید خام پیش از این اعلام کرده بود در صورت استفاده نکردن از تماس با کشورهای خارجی و به منظور جلوگیری از سوءاستفاده و حک تلفن ثابت، مشترکان حتماً برای بستن صفر دوم در مکالمات بین‌الملل اقدام کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ