کد خبر: ۱۷۲۸۱۴
۰:۰ - ۱۴۰۰/۵/۱۴

کاهش عرضه خودرو به بازار / پراید به ۱۴۲ میلیون تومان رسید!

کاهش عرضه خودرو به بازار / پراید به ۱۴۲ میلیون تومان رسید!

نوسانات نرخ ارز،توقف طرح های فروش فوری خودروسازان و کاهش تولید قطعات خودرو در پی قطعی برق،موجب تشدید رکود بازار و افزایش قیمت بسیاری از خودروهای داخلی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، نوسانات نرخ ارز، توقف طرح های فروش فوری خودروسازان و کاهش تولید قطعات خودرو در پی قطعی برق،موجب تشدید شرایط رکودی بازار و افزایش قیمت بسیاری از خودروهای داخلی شده است.

بر اساس این گزارش به گفته اکثر فروشندگان درحال حاضر بازار راکد است اما ورود دلار به کانال 25 هزارتومان عاملی شده تا خودروهای کارکرده خارجی و  داخلی رشد قیمت را تجربه کنند.هر زمان که عرضه کاهش پیدا می کند، بازار با شوک قیمت مواجه می شود. دولت جدید باید فکر اساسی برای بازار خودرو کند. به طوری که با افزایش عرضه، شکاف قیمتی برطرف و روند قیمت گذاری خودرو نیز اصلاح شود.

در چنین شرایطی در معاملات امروز بازار، پراید 111 از 142 میلیون تومان گذشت و پراید 131 هم 138 میلیون تومان قیمت گذاری شد. همچنین پژو 206 تیپ دو و پنج 220 و 275 میلیون تومان،پژو پارس 254 میلیون، دنا معمولی 310 میلیون، تیبا دو و صندوقدار 150 و 138 میلیون و کوئیک دنده ای 159 میلیون تومان به فروش می رسد.

همچنین راناپلاس 255 میلیون تومان،پژو 405 جی ال ایکس دوگانه سوز 225 میلیون،سمند ای اف سون 245 میلیون، سمند ال ایکس 225 میلیون، ساینا دنده ای 150 میلیون، دنا توربو پلاس دنده ای 410 میلیون و پژو 2008 هم 915 میلیون تومان معامله می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ