کد خبر: ۱۷۵۸۳۵
۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۷/۱۴

دور جدید مذاکرات وین به زودی آغاز می شود
نماینده مجلس:

دور جدید مذاکرات وین به زودی آغاز می شود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از آغاز دور جدید مذاکرات وین در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اگر طرف های برجامی در مقابل درخواست ایران انعطاف نشان دهند، رایزنی ها به سرانجام می رسد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود عباس زاده مشکینی درباره دور جدید مذاکرات وین به خانه ملت گفت:  توپ در زمین اروپایی‌ها است و پیام‌هایی که از طرف مقابل دریافت شده ، نشان می‌دهد دور جدید مذاکرات وین به زودی آغاز می شود و ایران نیز با اقتدار مضاعف در آن حضور پیدا خواهد کرد.

وی افزود: اگر طرف های مذاکره کننده در مقابل درخواست ایران انعطاف نشان دهند، رایزنی ها به سرانجام خواهد رسید. زمان دقیق شروع مذاکرات مشخص نیست اما به زودی تحت نظارت شورای عالی امنیت ملی انجام و خطوط اصلی و راهبردی مذاکرات مشخص خواهد شد ولی تحقق اهداف و استراتژی توسط وزارت خارجه انجام می شود.

عباس زاده ادامه داد: وزارت خارجه به عنوان مجری سیاست‌ها ، هیات مذاکره کننده را مشخص خواهد کرد و مسائل کلان، استراتژی‌ها و راهبرد‌های ایران طبق قانون اساسی توسط شورای عالی امنیت ملی تبیین شده است. تهران هم مواضع را به طور شفاف در مذاکرات قبلی وین اعلام کرده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ