کد خبر: ۱۷۵۸۹۳
۹:۵ - ۱۴۰۰/۷/۱۷

باران ۵ روزه برخی استان‌ها و کاهش ۱۰ درجه‌ای دما در شرق و شمال شرق
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

باران ۵ روزه برخی استان‌ها و کاهش ۱۰ درجه‌ای دما در شرق و شمال شرق

سازمان هواشناسی از بارش ۵ روزه در برخی استان‌ها و کاهش ۱۰ درجه‌ای دما در استان‌های شرق و شمال شرق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در برخی مناطق استان‌های گیلان، مازندران ، گلستان ، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر،‌ بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود.

همچنین طی امروز و فردا در استان‌های شمال شرق و شرق کاهش 5 تا 10 درجه ای دما و در مناطق شمالی و مرکزی خلیج فارس، نواحی ساحلی خوزستان ، بوشهر. گیلان و مازندران وزش باد و ارتفاع موج 1.5 تا دو متری دور از انتظار نیست.

فردا یکشنبه در شرق اردبیل، گیلان و غرب مازندران افزایش ابر و بارش پراکنده باران پیش بینی شده و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه جو پایدار و آسمانی صاف در اغلب مناطق حاکم است.

روز چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و بارش باران پیش بینی می‌شود. طی سه روز آینده در نوار شرقی و بخش‌هایی از استان‌های یزد، اصفهان ، کرمان ، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان و سمنان وزش باد شدید و در  خیزش گرد و خاک روی می دهد.

از روز یکشنبه تا اواسط هفته روند افزایش نسبی دما در شمال غرب ،‌ سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی پیش بینی می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ