کد خبر: ۱۷۵۹۸۰
۰:۰ - ۱۴۰۰/۷/۱۹

نماد شرکت بورس کالا از تابلوی فرعی بورس به تابلو اصلی منتقل شد

نماد شرکت بورس کالا از تابلوی فرعی بورس به تابلو اصلی منتقل شد

شرکت ۵۰۰ میلیارد تومانی بورس کالا قادر به احراز حضور در اولین و بهترین تابلو شرکت های بورسی یعنی تابلوی اصلی بازار اول معاملات شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی 4 نماد شرکت بورس کالا از 26 دی سال 97 از تابلوی الف بازار پایه فرابورس به بورس انتقال یافته که این شرکت 500 میلیارد تومانی قادر به احراز حضور در اولین و بهترین تابلو شرکت های بورسی شد.

براساس این گزارش به این ترتیب نماد " کالا" که تا پیش از در تابلوی فرعی بازار اول معاملاتی بورس تهران حضور داشت از این پس در تابلوی اصلی بازار اول حاضر و داد و ستد می شود.

در این رابطه معاون ناشران و اعضای شرکت بورس تهران در نامه ای به مدیرعامل بورس کالای ایران اعلام کرد:با توجه به اینکه شرکت بورس کالای ایران شرایط مقرر برای تابلوی اصلی بورس تهران را احراز کرده ، نماد معاملاتی آن از تابلوی فرعی بازار اول به تابلو اصلی بازار اول منتقل شد .

بر این اساس،مقرر شده برای اولین بار نماد این شرکت 90 میلیارد تومانی روز سه شنبه 16 بهمن آماده بازگشایی و انجام معامله باشد.

بنابراین گزارش، شرکت بورس کالای 9 مرداد سال جاری در پلاک 523 در بخش فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی، گروه فعالیت‌های جنبی واسطه‌ گری‌ های مالی به جز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی و طبقه اداره بازارهای مالی در بورس تهران پذیرفته شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ