کد خبر: ۱۷۶۲۲۳
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۷/۲۵

ابلاغ برنامه های پنج سطحی وزارت صنعت برای صادرات و تنظیم بازار
معاون وزیر اعلام کرد:

ابلاغ برنامه های پنج سطحی وزارت صنعت برای صادرات و تنظیم بازار

معاون وزیر صنعت از ابلاغ برنامه های صادرات ، رفع موانع تولید و تنظیم بازار در پنج سطح و به معاونت های ستادی و روسای سازمان‌های صنعت خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی نیازی با اشاره به ساختار برنامه‌ها و پایش طرح های وزارت صنعت گفت: برنامه‌های این وزارتخانه در پنج سطح شامل کوتاه‌مدت، تحول بنیادین با بازه زمانی میان‌ مدت و بلندمدت ، برنامه‌های بخشی در حوزه‌های صنعت، معدن و بازرگانی داخلی ، برنامه‌های استانی ، شهرستانی و بین‌المللی به تفکیک کشورهای اولویت‌دار است که به معاونت های ستادی و روسای سازمان‌های صنعت ابلاغ شده است.

وی افزود: برنامه‌های تحول بنیادین با هدف اصلاح ساز و کارهای بخش‌های مختلف صنعت و بسترسازی برای حمکرانی هوشمند پیش‌بینی شده‌اند. ۳۶ طرح تحول تعریف شده که به‌ موازات برنامه‌های کوتاه‌ مدت اجرا خواهند شد. مدیریت طرح ها بر اساس راهبری کلان مدیرسبد طرح و در تعامل با معاونت‌های ستادی و مدیران دفاتر مربوطه انجام شده است.

این معاون ادامه داد: مدیر هر طرح مکلف است گزارش پیشرفت کار را به‌ صورت دوره‌ای در سامانه الکترونیکی مدیریت طرح های وزارت صنعت ثبت کند و به منظور اطمینان از روند اجرا ، عملکرد طرح ها در جلسات پایش برنامه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این سامانه الکترونیکی در آینده نزدیک عملیاتی و قابل استفاده برای همه سطوح ستادی و استانی خواهد شد.

نیازی گفت: بخشی از شاخص‌های رصد طرح ها از سوی معاونت‌های ذی‌ربط به سطوح ستادی و استانی ابلاغ شده و باقی‌مانده در دست تهیه و ابلاغ است و تا زمان ثبت این شاخص‌ها به صورت سیستمی ، گزارش‌های دریافتی مربوط به عملکرد از طریق اطلاعات موجود در سامانه‌ها قابل محاسبه و ارزیابی است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ