کد خبر: ۱۷۶۲۳۷
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۷/۲۵

احتمال تصویب آیین نامه اجاره داری در هیات دولت برای اولین بار
معاون وزیر راه خبر داد :

احتمال تصویب آیین نامه اجاره داری در هیات دولت برای اولین بار

معاون وزیر راه از احتمال تصویب آیین نامه اجاره داری در هیات دولت و برای اولین بار خبر داد و گفت: کنترل بازار اجاره مسکن نیازمند قانون است !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محمود محمودزاده با اشاره به راهکارهای بهبود وضعیت اجاره بهای مسکن گفت : برای اولین بار به منظور مدیریت بازار اجاره ، آیین نامه اجاره داری حرفه‌ای مطرح شد که در صورت تصویب در هیات دولت با ساخت واحدهای استیجاری ارزان قیمت ، تحولی در این حوزه ایجاد خواهد شد.

وی افزود: در جریان بررسی نحوه اجرای قانون جهش تولید مسکن در شورای عالی مسکن ، پیشنهاد احداث 150 هزار واحد اجاره‌ای داده شد تا با ارائه مجوز ساخت با قیمت تمام شده مناسب برای بخش خصوصی هم جذابیت داشته باشد و مورد استقبال قرار گیرد.

این معاون ادامه داد: با توجه به اینکه ساخت واحدهای قانون جهش تولید مسکن از سال جاری شروع می شود اما تکمیل آنها بیش از یک سال طول می کشد اما امید است بازار اجاره سال آینده تا حدودی آرام تر باشد.

محمودزاده گفت: کنترل بازار اجاره مسکن نیازمند قانون است. تاکنون در این زمینه قانونی وجود نداشت. طی دو سال اخیر به دلیل شرایط ویژه و شیوع ویروس کرونا ، مصوباتی برای کنترل بازار اجاره بها درخواست شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ