کد خبر: ۱۷۶۲۷۰
۱۱:۶ - ۱۴۰۰/۷/۲۶

تکذیب اخراج احمدی نژاد از امارات و وعده گزارش کامل سفر به مردم

تکذیب اخراج احمدی نژاد از امارات و وعده گزارش کامل سفر به مردم

نماینده مجلس، اخراج محمود احمدی‌نژاد از نمایشگاه اکسپو امارات را تکذیب کرد و رئیس جمهور اسبق هم وعده گزارش کامل سفر به مردم داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس احمد علیرضا بیگی که به همراه محمود احمدی نژاد برای بازدید از نمایشگاه اکسپو به امارات سفر کرده بود در واکنش به شایعه اخراج از این کشور همسایه گفت: خبر اخراج احمدی نژاد از فرودگاه امارات صحت ندارد. این سفر ۵ روزه و موضوع اخراج وی یا همراهان از امارات خبرسازی است.

وی ادامه داد: هیچ توصیه ای هم از سوی مسئولان امارات مبنی بر ترک کشور به احمدی نژاد اعلام نشد. انتشار این خبرنشان می دهد استقبال بین المللی از احمدی نژاد، موجب نگرانی افرادی شده که خود یا افراد مدنظر چنین محبوبیت بین المللی و امکان سفر ندارند .

براساس این گزارش، احمدی نژاد هم با انتشار پیامی اعلام کرد: برای شرکت در نمایشگاه اکسپوی دبی، سفری داشتیم به امارات . در ابتدا برای سه روز برنامه ریزی شده بود. بعدا دوستان بررسی کامل تری کردند و دیدیم در طول سه روز نمی توانیم برنامه های پیش بینی شده را اجرا کنیم. در نتیجه تبدیل به سفر پنج روزه شد و با پایان سفر در تهران هستم .

امیدوارم در آینده نزدیک، گزارش کاملی از این سفر تقدیم کنم. اهمیت نمایشگاه اکسپو، حضور ایران، پیام و آرمان های ملت و ارتباط آن با اهداف این نمایشگاه را تشریح خواهم کرد .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ