کد خبر: ۱۷۶۲۸۰
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۷/۲۶

بارش باران ، برف و کاهش  ۵ تا ۱۰ درجه ای دما در ۱۵ استان از امروز تا جمعه
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران ، برف و کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما در ۱۵ استان از امروز تا جمعه

سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی سرد از بارش باران ، برف و کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما طی امروز تا جمعه برای ۱۵ استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی امروز و فردا با عبور جبهه هوای سرد از نوار شمالی در برخی مناطق سواحل دریای خزر ،‌ اردبیل و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی بارش پراکنده ، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی شده که در شمال غرب ، وزش باد و کاهش دما قابل توجه است.

براساس این گزارش، چهارشنبه با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی افزایش ابر ، باران ، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود .

طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سامانه بارشی در نوار شرقی اردبیل، گیلان و مازندران همچنان فعال است. همچنین برای روز پنجشنبه در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز ، تهران و سمنان افزایش ابر ، گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی شده است.

پنجشنبه و جمعه هم در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق ، وزش باد و کاهش 5 تا 10 درجه‌ای دما پیش بینی می‌شود. روز جمعه برای برخی مناطق نوار شمالی بارش پراکنده پیش پیش بینی می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ