کد خبر: ۱۷۷۹۴۵
۰:۰ - ۱۴۰۰/۸/۱۴

وعده نجات بورس با واریز ۱۵۰ میلیون دلاری به صندوق تثبیت بازار سرمایه
توسط صندوق توسعه و با اعلام رئیسی رخ می دهد:

وعده نجات بورس با واریز ۱۵۰ میلیون دلاری به صندوق تثبیت بازار سرمایه

صندوق توسعه ملی به احتمال تا آخر ماه جاری معادل ۱۵۰ میلیون دلار به حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه و با هدف بهبود اوضاع بورس ، واریز و می کند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس در پی اعلام چند روز پیش ابراهیم رییسی مبنی بر واریز منابع مالی به صندوق تثبیت بازار سرمایه ، ایرنا رسانه دولت مدعی شد به دنبال حمایت‌های اخیر دولت در راستای بهبود بورس، ستاد هماهنگی اقتصادی بر اجرای دقیق مقررات مصوب قبلی برای کمک و اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه تاکید و و مقرر کرده این مصوبات به سرعت عملی شود.

براساس این گزارش، پیگیری‌ها حاکی از آن است که واریز منابع مالی به صندوق تثبیت بازار سرمایه به طور جد در حال انجام است و مشکلات بر سر راه این اتفاق برطرف خواهد شد و اقدامات بزودی به نتیجه خواهند رسید و واریز منابع مالی وارد مرحله نهایی خواهد شد و به احتمال زیاد تا اواخر ماه جاری، رقمی معادل ۱۵۰ میلیون دلار به حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز می شود .

اصل این اقدام براین اساس است که  ابتدا باید یک بانک برای پرداخت منابع مالی از سوی صندوق توسعه ملی ، انتخاب و منابع مالی را به صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز می شود .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ