کد خبر: ۱۷۸۰۸۷
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۸/۱۷

تاکید رئیسی بر آرامش بورس و پایان نگرانی سهامداران / توبیخ شدید وزیر اقتصاد ؟

تاکید رئیسی بر آرامش بورس و پایان نگرانی سهامداران / توبیخ شدید وزیر اقتصاد ؟

رئیس جمهور با اشاره به اثر ادامه نوسانات بورس در زندگی مردم ، خواهان تدبیری برای جلوگیری از نگرانی سهامداران شد و از وزیر اقتصاد خواست با مردم سخن بگوید .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ابراهیم رئیسی در جلسه هیات دولت با اشاره به وضع شاخص بورس در روزهای اخیر گفت: ادامه نوسانات بورس در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد. لذا باید تدبیری اندیشید تا آرامش بر این بازار حاکم شود و مردم و سرمایه گذاران خُرد دچار نگرانی نشوند .

وی از وزیر اقتصاد خواست در این زمینه با مردم و سهامداران سخن بگوید تا منطق بورس و چشم انداز آینده بهتر تبیین شود.

همچنین طبق اعلام روزنامه مستقل ، رئیسی با ابراز گله از وضعیت نابسامان بورس و سقوط شاخص به خاندوزی گفته چرا خوابی و خبری چهار طرح قبل از وزارت برای بورس و اقتصاد نیست ؟!

گفته می شود تذکر شدید وی به خاندوزی پس از گزارش یکی از نهادهای امنیتی در مورد نقش اقدامات اشتباه وزیر اقتصاد در منفی شدن شاخص بورس داده شده و برخی اعضای کابینه هم توبیخ خاندوزی را شدید ترین تذکر در طول عمر کوتاه دولت دانسته اند !

براساس این گزارش، ساعاتی بعد از انتشار این موضوع، فرشاد فتوت مدیر روابط عمومی وزارت اقتصاد تذکر تند رئیسی به وزیر اقتصاد درباره  وضعیت شاخص بورس را تکذیب و در توییتر اعلام کرد: خبر منتشره برخی رسانه ها درباره تذکر رئیس جمهور و گلایه وی از عملکرد برخی وزرای اقتصادی دولت ، کذب محض و شامل اطلاعات نادرست و جهت دار برای تشویق اذهان عمومی است .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ