کد خبر: ۱۷۸۳۵۳
۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۸/۲۴

آغاز عملیات بازارگردانی دو و یک ساله ۶ شرکت فرابورسی از فردا

آغاز عملیات بازارگردانی دو و یک ساله ۶ شرکت فرابورسی از فردا

عملیات بازارگردانی دو و یکساله سهام ۶ شرکت فرابورسی با دامنه مظنه سه و یک درصد کمتر از دامنه مجاز نوسان قیمت در تابلو بازار پایه از فردا آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مدیر عملیات بازار شرکت فرابورس پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی میزان داریک مبنی بر بازارگردانی سهام دو شرکت سرمایه گذاری ملت و ایرانیت قابل معامله در تابلوی نارنجی بازار پایه اعلام کرد: بازارگردانی این دو نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از سه شنبه 25 آبان آغاز می شود.

همچنین پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی تاک دانامبنی بر بازارگردانی سهام گروه اقتصادی کرمان خودرو قابل معامله در تابلوی زرد بازار پایه، بازارگردانی این نماد به عنوان بازارگردان دوم با استفاده از روش مبتنی بر حراج از سه شنبه 25 آبان آغاز می شود.

در این میان، پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی خلیج فارس مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت پتروشیمی تندگویان قابل معامله در بازار دوم فرابورس، بازارگردانی این نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز سه شنبه 25 آبان آغاز می شود.

پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی سهم آشنا یکم مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت زرین معدن آسیا قابل معامله در بازار اول فرابورس، بازارگردانی این نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز سه شنبه 25 آبان آغاز می شود.

پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی امید ایرانیان مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم قابل معامله در بازار دوم فرابورس، بازارگردانی این نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز سه شنبه 25 آبان آغاز می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ