کد خبر: ۱۷۸۵۳۳
۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۸/۲۹

رشد ۶  و ۴. ۴ درصدی اقتصاد جهانی در سال میلادی جاری و آینده + سهم چین
موسسه مالی انگلیس اعلام کرد:

رشد ۶ و ۴. ۴ درصدی اقتصاد جهانی در سال میلادی جاری و آینده + سهم چین

طبق پیش بینی موسسه مالی انگلیس ، رشد اقتصادی جهان در سال میلادی جاری و آینده ۶ و ۴. ۴ و سهم چین ۸. ۷ و ۷. ۴ درصد خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، موسسه مالی بارکلیز در تازه ترین گزارش از رشد اقتصاد جهانی اعلام کرد: پیش‌‌بینی می شود در سال میلادی جاری و آینده، رشد ۶ و ۴. ۴ درصدی محقق شود که بخش قابل توجهی از آن توسط کشورهای توسعه یافته انجام خواهد شد. البته نسبت به استانداردهای دهه قبل ، همچنان روند بهبود اوضاع اقتصادی در جهان به کندی پیش می رود.

بر اساس این گزارش، طبق پیش بینی بارکلیز ، رشد اقتصادی چین در حال کاهش است و در حالی که در سال جاری مثبت  ۸. ۷ درصد بوده برای سال آینده به حدود نصف کاهش یافته و به ۷. ۴ درصد می رسد.

یکی از دلایل افت رشد اقتصادی چین ، رویکرد سختگیرانه دولت در اعمال قرنطینه‌‌های کرونایی است که می‌‌تواند روند بهبود اوضاع را بیش از پیش دشوار کند.

پیشرفت در زمینه داروهای پزشکی برای مقابله با بیماری‌‌ها از جمله کرونا می‌‌تواند مراجعات به بیمارستان‌‌ها را کاهش داده و جلوی اعمال قرنطینه‌‌های سراسری را بگیرند که این مسئله به نفع صنایع مختلف از جمله تفریحی و گردشگری خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ