کد خبر: ۱۷۸۵۴۹
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۸/۲۹

وصول ماهانه ۱۲ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل و هزینه ۵۰ هزار میلیارد تومانی
معاون پارلمانی رئیس جمهور اعلام کرد :

وصول ماهانه ۱۲ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل و هزینه ۵۰ هزار میلیارد تومانی

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در برابر وصول ماهانه ۱۲ هزار میلیارد تومان از بدهی های دولت قبل ، ۵۰ هزار میلیارد تومان هزینه های جاری دولت است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد حسینی گفت: ماهانه به طور متوسط ۱۲ هزار میلیارد از بدهی های دولت قبل وصول می شود و ۵۰ هزار میلیارد تومان هم هزینه های جاری دولت بوده که رقم سنگینی است. دولت همواره تلاش دارد استقراضی صورت نگیرد و تورم را کنترل کند اما متاسفانه تا مدت ها آثار و تبعات تصمیمات دولت گذشته ادامه دارد و نمی شود از دولت توقع داشت در کوتاه مدت مشکلات را حل کند.

وی در خصوص تبعات حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی و افزایش قیمت کالاهای اساسی توضیح داد: سعی دولت این است که مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر در تامین کالاهای اساسی و به لحاظ اقتصادی دچار مشکل نشوند. امید است با هماهنگی و وفاق مجلس و دولت در تامین کالاهای اساسی مشکلی نباشد و تبعات منفی اقشار متوسط جامعه به ویژه قشر ضعیف به وجود نیاید و لایحه به درستی اجرا شود .

به گفته حسینی ، بسیاری از مطالب منتشره در  فضای مجازی مبنی بر انتصابات فامیلی در دولت صحت ندارد و طبق اعلام رئیسی اگر انتصابی صرفا به علت وابستگی فامیلی باشد و فرد شایستگی لازم را نداشته ، حتما اعلام کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام



 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ