کد خبر: ۱۷۸۵۵۸
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۸/۲۹

 ۷۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تا تکمیل طرح های نیمه تمام
نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس خبر داد:

۷۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تا تکمیل طرح های نیمه تمام

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار ۷۰۰ هزار میلیارد تومانی برای تکمیل طرح های نیمه تمام از کاهش مالیات اصناف ومشاغل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، صدیف بدری در بازدید از طرح های عمرانی و اقتصادی استان اردبیل با اشاره به لزوم مشارکت‌ همه‌ جانبه‌ مسئولان اجرایی گفت : تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام به ۷۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که آغاز طرح های جدید را با محدودیت‌های اساسی مواجه کرده است.

وی افزود: مواجهه با کاهش سرانه درآمدی و سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی از اهم مواردی است که در اردبیل باید مورد توجه ویژه‌ قرار گیرد . چرا که استان در جذب سرمایه‌گذاران خارجی بسیار ضعیف عمل کرده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: در شرایط کرونایی ، دولت قبلی از اصناف حمایت چندانی نکرد . لذا در بودجه 1400 برای کاهش مالیات اصناف تصمیم‌گیری‌هایی به عمل آمد تا مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود.

بدری گفت: حمایت از کسب و کارهای اقتصادی و صنفی و رفع مشکلات جذب سرمایه و نبود رونق در فضای کسب و کار استان سبب شده ، نیاز به این مهم به عنوان اولویت اساسی و مهم مورد توجه واقع شود تا بتوان به تمام اهداف در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جامه عمل پوشاند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ