کد خبر: ۱۷۸۷۸۱
۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۹/۴

مدیرعامل امداد خودرو سایپا بابت صدور چک ۵۲.۸ میلیونی سفر به کربلا برکنار شد
از سوی مدیرعامل سایپا:

مدیرعامل امداد خودرو سایپا بابت صدور چک ۵۲.۸ میلیونی سفر به کربلا برکنار شد

مدیرعامل سایپا به دنبال انتشار سند صدور چک ۵۲.۸ میلیون تومانی در وجه مدیرعامل امداد خودرو بابت ماموریت سفر ۵ روزه به کربلا، ‌وی را به دلیل تخلف صورت گرفته، برکنار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جواد سلیمانی مدیرعامل سایپا به دنبال انتشار سند صدور چک 52.8 میلیون تومانی در وجه محمد گودرزی مدیرعامل امداد خودرو سایپا بابت ماموریت سفر ۵ روزه به کربلا، ‌وی را به دلیل تخلف صورت گرفته، برکنار کرد.

براین اساس، پس از بررسی های صورت گرفته پیرامون پرداخت حق ماموریت مدیرعامل امدادخودرو سایپا، مدیرعامل این گروه خودروسازی به مدیرعامل سایپا یدک دستور داد موضوع را بررسی و مبلغ مذکور به حساب شرکت امداد خودرو سایپا بازگردانده شود.

بنابراین گزارش، در روزهای اخیر موضوع دریافت مبلغ 52.8 میلیون تومان از سوی مدیرعامل امدادخودرو سایپا به‌عنوان حق مأموریت در فضای مجازی منتشر شد که مدیرعامل سایپا دستور بررسی فوری این موضوع را صادر کرد. این حق ماموریت به دلیل سفر کاری به عراق و اجرای طرح ویژه خدمات امدادی به زائران عتبات عالیات بود. مدیرعامل امدادخودرو سایپا پیش از برکناری، کل مبلغ مذکور را به حساب این شرکت بازگردانده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» کیاوش | ساعت ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۹/۴
0
0
پاسخ
تازه این چیزی نیست بعضی ها به دنبال پست ها میگردند که در این سفر که باپول اهدائی مردم کاروان تشکیل میشن با یک تقدیر نامه بعد از دریافت ابلاغیه سمت جدید چه پس انداز ارزی که نمی کنند البته بین پس اندازه به بهانه کمک به مکان های مقدس ولی به جیب خودشان
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ