کد خبر: ۱۷۸۸۴۹
۱۴:۵ - ۱۴۰۰/۹/۶

معاملات مشکوک ۳ سهم دارویی، سیمانی و بیمه ای، یک سرمایه گذاری و ۱۱ نماد
در روز افت ۲۷.۴ هزار واحدی شاخص رقم خورد:

معاملات مشکوک ۳ سهم دارویی، سیمانی و بیمه ای، یک سرمایه گذاری و ۱۱ نماد

در روز افت ۲۷.۴ هزار واحدی شاخص، سه سهم دارویی؛ سیمانی و بیمه ای، یک شرکت سرمایه گذاری به همراه ۱۱ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته، بازار سهام با برتری فروشندگان در مدار منفی آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت 27 هزار و 441 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 366 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 3.8 و 20.7 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد که بالا بودن ارزش معاملات فرابورس مربوط به معاملات اوراق است و بیشترین حجم معاملات هم به گروه بهمن ، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان، پترول به همراه بانک ملت با تقاضای 252، 213، 188 ، 167 و 143 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 9 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، سرمایه گذاری افتخار سهام شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با رشد 1.4 درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد 66.9 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های آرتاویل تایر، بیمه آرمان، دارویی ره آورد تامین، لوازم خانگی پارس، دوده صنعتی پارس، پشم بافی توس، عمران و سازندگی قزوین، کارگزاران بورس ، مس تکنار، کشت و صنعت جوین، سیمان دشتستان، فرآوری ذغال سنگ پروده طبس، بوتان و فارسیت درود مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور سه سهم سیمانی، دارویی و بیمه ای، یک شرکت سرمایه گذاری به همراه 11 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ