کد خبر: ۱۷۹۱۰۵
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۹/۱۳

دخالت دستوری دولت در سازمان‌ بورس و فروش سهام / وعده مشورت
رئیس اتاق بازرگانی تهران انتقاد کرد:

دخالت دستوری دولت در سازمان‌ بورس و فروش سهام / وعده مشورت

رئیس اتاق بازرگانی تهران با انتقاد از دخالت دستوری دولت در فروش یا عدم فروش سهام در بازار سرمایه گفت: این نهاد می تواند پیشنهادات مناسبی را به بورس ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مسعود خوانساری در نشست صبحانه کاری فعالان بخش خصوصی با رئیس سازمان بورس در اتاق بازرگانی تهران‌ گفت: بورس ، سازمان عمومی غیردولتی است اما نفوذ دولت در این سازمان بسیار زیاد است و دولت بصورت دستوری فروش یا عدم فروش سهام را اعلام می‌کند . بنابراین امید است با حضور رئیس جدید سازمان بورس، بخشی از این مشکلات حل شود.

وی افزود: حضور سازمان بورس در کنار اتاق بازرگانی می‌تواند به عنوان یک سازمان خصوصی و نهاد عمومی غیردولتی منجر به حل  مشکلات شود و در جاهایی که بورس نتواند صریحا مسائل را مطرح کند، اتاق نسبت به طرح آن اقدام کند و پیشنهادات مناسبی را با توجه به فراگیری که در بخش تشکل ها دارد، ارائه دهد.

خوانساری ادامه داد: با صدور هر دستورالعمل یا بخشنامه، لازم است نظرات نمایندگان بخش خصوصی هم دریافت تا از مشکلات آتی جلوگیری شود. اقتصاد  در سال جاری و آینده ‌دچار معضلات جدی است و هر کسی در حیطه وظایف می‌تواند بخشی از این مشکلات را کاهش دهد. اتاق بازرگانی وعده می دهد مشورت مناسبی را به بورس ارائه دهد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ