کد خبر: ۱۷۹۶۵۴
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۹/۲۷

تشکیل صندوق توسعه حمل‌ و نقل با سرمایه ۱۹ هزار میلیاردی و پیگیری پروژه ها
وزیر راه خبر داد:

تشکیل صندوق توسعه حمل‌ و نقل با سرمایه ۱۹ هزار میلیاردی و پیگیری پروژه ها

وزیر راه از تشکیل و راه‌اندازی صندوق توسعه حمل‌ و نقل با سرمایه اولیه ۱۹ هزار میلیارد از دارایی‌های دولت و پیگیری تعیین تکلیف پروژه‌های پیشران حوزه از طریق منابع این صندوق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رستم قاسمی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته حمل‌ و نقل گفت: تشکیل و راه‌اندازی صندوق توسعه حمل‌ و نقل با سرمایه اولیه ۱۹ هزار میلیار تومان از دارایی‌های دولت که در اختیار وزارت راه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و وابسته به آن قرار دارد، نوید بخش تعالی و ارتقا در انجام مأموریت‌های محوله در این حوزه است.

وی افزود: تعیین تکلیف پروژه‌های پیشران حمل‌ و نقل شامل تدوین برنامه زمانبندی پروژه‌ها، تدوین راهکارهای جذب سرمایه‌گذار مردمی در طرح‌های حمل‌ و نقلی و مسکن، معرفی طرح‌های آزاد راه‌ ها و ریلی و دعوت از سرمایه‌گذاران برای مشارکت، استفاده از منابع مالی و اموال دستگاه‌های تابعه برای تامین مالی طرح‌های اولویت‌دار حمل‌ و نقل از طریق صندوق توسعه حمل‌ و نقل از اقدامات در حال پیگیری در این حوزه است.

قاسمی ادامه داد: رشد و پیشرفت اقتصادی همواره در گرو استفاده مطلوب از حداکثر توان بالقوه بخش‌های مختلف تجاری و صنعتی خصوصاً حمل‌ و نقل است. همچنین تعیین تکلیف پروژه‌های پیشران حمل‌ و نقل از طریق منابع این صندوق از اقدامات در حال پیگیری است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ